Bila kau terlampau busy kerja.

Assalamualaikum

Image result for tumblr girl busy

Tengah busy buat kerja tetiba bini boss call. macam biasa laa kan, bini bos yang kira gaji,OT dan bla,bla. bila aku OT terlampau banyak. so cuti aku jadi banyak dan kat office tuu cuti aku paling banyak. time tu aku dah pelik semacam tetiba dia call. dia jarang nak cakap dengan aku. paling paling selalu nya dia akan call senior aku jaa.

"Dia: Nadia, cuti u ni banyak sangat. u nak i BURN cuti u or u nak cuti?"

"Aku: *arghhhhhh* cuti,cuti."

"Dia: confirm ehhh? kalau tak i burn je."

"Aku: *ehhh penat penat kitee ot, bolee nak burn camtuuu je. grrrr* confirm. tapi bulan 8 laa i cuti."

"Dia: Ok. Nadia bila u nak kawen meyhh?"

"Aku: *gelak berdekah* tahun depannn."

"Dia: *gelak* u naik sana(KL) or dia turun sini(JB)?"
Bila bercinta satu syarikat tapi lain cawangan. giniii laa jadinyaa.

"Aku: mestilah dia turun sini. >,<"

End.

Note: Internet terlampau lambat macam siput berjalan -.-

CONVERSATION

2 Comentarios:

  1. cuti dikkk.. jangan terlampau penat keja.. badan nak pakai lame.. :p

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD