Saturday, January 17, 2015

Ohhh dugaaaaaannnn !

18 comments:

  1. Betul-betul dugaan tu..sabar ye Nanad :)

    ReplyDelete
  2. dugaan betol. sabar2. semua dugaan ada hikmahnya kan. :D

    ReplyDelete
  3. kalo tgl beg dlm kete mmg bhye..
    kalo btol nk tgl letak dlm bonet..
    btol2 dugaan..
    arap tabah ye..

    ReplyDelete
  4. Dah kenapa tunang si J tu duduk situ. tak dek rumah ke. hahaha. sabor lah ye. sekarang dah duduk rumah sendiri lagi aman kann :D

    ReplyDelete
  5. sabaq2. nasib baik tak dak tinggal hp ka dalam beg tu, kalau tak mesti lagi sayang. ^^

    ReplyDelete
  6. kesiannya banyak dugaan nadya hadapi... pelik giler tunang si J tuh...btw pasni hati2 tau nadya

    ReplyDelete
  7. sabar jela..duduk rumah sewa ni macam-macam karenah org.tak menahan bawa tunang balik rumah.apakah...

    ReplyDelete
  8. dpt duit brim nanti fikir masak2 nak guna apa..hehe.. utamakan yg penting dlu..
    em..rasanya betul tindakan awok pindah rumah.. sbb tak mahu la tumpang dosa sekali..huhu

    ReplyDelete
  9. memang dugaan betul..takpe ujian tu pasti ada hikmah disebaliknya kan..sabar ja la kan dik..insyaallah ada yang indah menanti..

    ReplyDelete
  10. Banyak betul dugaannya. Sabar ya.

    ReplyDelete
  11. Sedih dengar kisah Nadyya tu, sabar yer... Moga terus tabah mengharunginya yer...

    ReplyDelete
  12. hadoi byk dugaan tu. ciannye kat M jugak. tp inshaAllah nti ada hikmah besar :)

    ReplyDelete
  13. pasal kes pertama tanak komen.. hihi.. jaga diri ajalah eh.. alamak aaaih.. dugaan betul tu. mak akak slalu pesan jangan tinggal apa apa yang boleh tarik perhatian orang dalam kereta. kalau malam tinggal fon might be sms ke wasap ke or org call nnt ada cahaya. ambil pengajaran.. baca doa bila keluar. bahaya dimana2 ye neddy..

    ReplyDelete
  14. samalah sis JM pun..hari2 keje ngadap pc je balik rumah ngadap lagi kerana BW huhuh...

    ReplyDelete
  15. ish ishhh ayu pon penah jadi kes cm dugaan 1st tu jugak
    pastu yg dah kawen pon same gak,,
    mmg la dorang dah kawen
    tp bile dia g kerja tgl lah asben dia kat rumah
    pastu ktorng pon tak dberitahu
    kalau pape kesxke naye...
    heheh sbar jela nad..
    dugaan orang nak bertunang
    ni blm nad ynag bertunang tuu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya