Friday, January 16, 2015

Pasrah ke?

15 comments:

  1. alahai, ciannya nanad..takpe sabar ja la kan..tapi yang x best tu OT tak berbayar..penat tu..huhu..

    ReplyDelete
  2. cantek gambar tuh nadya...btw i miss u too....!!!! alotttt!!! hahahaha...xpe pasrah skrg, timba ilmu katanya :D cheer up!

    ReplyDelete
  3. Sabar je ya kak. Cari pengalaman kerja memang macam ni.

    ReplyDelete
  4. pekerja akaun macam mana tu ye? tabah lah ye. hehe :D

    ReplyDelete
  5. Salam,
    akak tag Nadyya kat sini -
    http://drshikinzainal.blogspot.com/2015/01/2015-giveaway-pencarian-5-blogger.html

    ReplyDelete
  6. Sabar ye Nanad :) Mula-mula akan rasa payahnya..inshaAllah, lama2 akan jadi mudah :)

    ReplyDelete
  7. sabarlahh Nadia. heeeee. takmau stress stress :D

    ReplyDelete
  8. Semoga dipermudahkan yer kerja Nadyya tu ^-^

    ReplyDelete
  9. huii lama gak tu OT dari bln 3 smpai bln 7. nanad bkn permanent staff ke kat situ? err ke prosedur nye gitu? err ke cemane? hehe

    ReplyDelete
  10. akak tak faham konsep OT ni semuaaa..

    ReplyDelete
  11. ohh...x pe sis JM faham..itu sbb dh lama x muncul di teratak sis JM tu...so dont worry we r understand your situation

    ReplyDelete
  12. Memang kena pasrah dah ni. Takpe la nadyya demi pengalaman ;)

    ReplyDelete
  13. jadi pekerja akaun ye nad...
    smoga tabah je lalui hari2 yang akan dtg
    lebih byk dugaan bakal menyusul

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya