dapat kad raya dari Giveaway Raya Bersama Shida Radzuan Blog

Assalamualaikum

Hi! Sebenarnyaa lupa,ingat masa giveaway nii bagi alamat office. Hari hari tanya admin, surat aku ada tak. Rupanyaa bagi alamat kampung rupa nyaaa xD sampai kampung(beza daerah) semalam. Ehhhh surat dari Shida Ridzuan :)

Selain tuu, dapat hadiah keychain sempena kuat komen kat blog beliau. Soo comel keychain tuu.. thank youu kak Shida ;)




CONVERSATION

22 Comentarios:

  1. Tahniah.. Nanti jadilah orang kuat komen di blog saya pulak. 😆😆

    ReplyDelete
  2. Cantikkkk keychain nama tu! Boleh gantung dekat kunci rumah hehehe :P

    ReplyDelete
  3. ALhamduiillah, tahniah rezeki tak pernah salah alamat.. :)

    ReplyDelete
  4. Syukur juga sampai di alamat yang betul. Alhamdulillah. Tahniah :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. alhamdulilah. mana tahu lepas ni awak dapat pulak ke ;)

      Delete
  6. Dua dua cantik! Tahniah, dik.

    ReplyDelete
  7. tahniahh cik nad.. cik nad ni memang rajin komen kat mana2. rasanya kad raya sy pun da sampai kot hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha biasa je kut tuuu. ada org yang lagi rajin tauuu xD

      Delete
  8. Tahniah nadyaa dpt juga 😬😬 keychain tu syg nk guna heheh

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah. Rezeki Ramadan. Cantik keychain tu.

    ReplyDelete
  10. Best dpt kad raya blogger. Ada sentimental value

    ReplyDelete
  11. Tahniah nadya :)
    Alhamdulillah dah smpai..thanks juga utk entri ini <3

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD