11 may - Today Is My Birthday !

Assalamualaikum


hi! harini merupakan birthday aku yang 29tahun. takdee yang special pon harini sebab still kerja macam biasa. HAHAHAHA. sebab harini mood serba tak kenaaa. banyak benda aku lupaaa. tapiiii still normal laaa. maybee terlampau pikir, kerjaaa banyak kat office. tapiii esok dah start cuti raya. tetibaaa kerjaaa office banyak benda tak settle lagi. -.-

aku start cuti esok sebab sibuk nak memasak. hehe. walaupon setakat raya dirumah sendiri. kita mestiii kenaa carik mood rayaaaa. entah manaaa dia menyorok. HAHAHAHA masak tetap masak.gittuww. 

tadiii datang datang kerja. tetibaaa ada hadiah dekat atas meja aku. note ponn comel! HAHAHA. rupa rupanyaaa dia hadiahkan tudung yang aku tak jadi beli masaaa awal awal ramadhan harituu. sweet nyaaaa officemate aku nii.

Ini pulak surprise dari laki aku. first time dapat surprise selama 3 tahun kahwin dengan dia. sebab dia bukan sweet ponnnn. soo dapat surprise tadi rasa macammm kelakar tapiiii memalukan jugakkk. HAHAHAHHA.

CONVERSATION

17 Comentarios:

  1. Kenapa memalukan kak nadyaa hahahahaha. Bukan selalu husband buat surprise :P
    Husband buat kelainan sikit tahun ni :D

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir Cik Nadya. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Amin. ������������

    ReplyDelete
  3. Hepi belated besdayyy awakk! Semoga sentiasa sihat dan hepi2 selalu

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir nadyaa ���� semoga segala impian tercapai dan dimurahkan rezeki oleh allah

    ReplyDelete
  5. Happy Belated Birthday...Moga mabul segala doaaaaaaaaaaaa....AMIN

    ReplyDelete
  6. heyyyy sis !! kita sama sama #MaySisters laaa..
    happy belated birthday dear. may all good things in life come ur way..

    ReplyDelete
  7. Happy belated birthday Nadya. Moga sihat-sihat selalu. Seronok dapat hadiah dari orang tersayang kan.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD