Lauk Sahur minggu lepas xD

Assalamualaikum

Hi! tudiaaa minggu lepas punyaaa ceritaaaa. HAHAHA. sebenarnyaaa tengah carikkk mood nak update entry. mood tak sampai sampai. tetiba teringattt minggu lepas punyaaa sahur ada buat telur bungkus. sebab ceritaaa nya macam nii. setiap kaliii sebelom tidur akuuu kenaaa pikir nak masak apaaa untuk sahur. sebabnyaaaa mood makan nasi waktuuu sahur sangat sangat dah jemuuu pada tekak aku. siapppp cakap ngan laki. makan rotiiii lagi kenyang laaaa. makan nasi tak kenyang langsung!

padahal setiap sahur makan nasi sikit jurrrrr! HAHAHA. okayyy, berbalik padaaa cerita, esokknyaaa tuu da niat nak masak nasi. tapiii lauk jaaa taktahu lagiii. laki aku terus bagiii idea telor bungkus. tapiii aku pulak takpenah makan telor bungkus sebenarnyaaaa. tengokkk resepiiii ehhhh semuaaa pakai ayam. akuuu niii jenisss takminat sangat isi ayam.. kalauuu bahagian ayam yang licin licin sukaaa laaa yanggg macam peha,kepak,thigh tuuu xD

akuu terus cakap gunaa daging lembu kisar bolehhhh la kan? sebab kat rumah memang ada tuu jaaa. and thennn tetiba esoknyaaaa terbangun lamberttt pulakkk. rupa telur bungkusss ponnn agak sedihhhhh sikit. dan sayurnyaaaa ponn takdokkkk. tak sempat potong hah. HAHAHAHA bolehhhh laaa kan, asalkan rasa diaaa sedapppp :)


tudiaaaaa rupa diaaaa! 

CONVERSATION

18 Comentarios:

  1. Saya kalau bersahur nasi, makan 3, 4 suap je.. Tak makan banyak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kira lebih kurang laaa tuu dgn sy kut 😆

      Delete
  2. telur rebus mcm ni yg mcm kedai tomyam tu kan , sedapppp lemakkkkkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah telur bungkus mcm kedai tomyum tuu :)

      Delete
  3. sahur pun nak dapat pahala.... mana yang sempat. lauk pun kadang2 ulang yag sama

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy jenis takleh lauk sama jaaa. cpt bosan :)

      Delete
  4. Saya kalau sahur makan nasi, pukul 10 pagi tu dah lapar HAHAHAHA. Tapi kalau makan roti ke kurma ke lambat lah jugakkk nak lapar tuuuu. Pelik sungguh hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhh sama laaa kite.. maksodnyaaa bkn akk sorg laaa rasa mcm tuu eh. HAHAHAH

      Delete
  5. Sha mesti makan nasi.. Tu yang pening nak mikirkan lauknya.. hehehe.. Menarik juga idea buat telur bungkus ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh patot laaa. mcm sy xminat sgt makan nasi. hahahaha

      Delete
  6. sejak kahwin ni, saya pun mula memikirkan menu sahur dan sungkai haha tapi kalau terlajak tidur tu, memang nda laa sahur.. kalau sempat, memang setiap hari menu berbeza..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuuu betul... kalau sumi jenis xkisah. lauk apa ponn jalan :)

      Delete
  7. Lauk mcm ni pun sedappp boleh makan bertambah2

    ReplyDelete
  8. Betul tu... rupa jatuh no 2 atau 3, yang penting rasa sedap dan memenuhi selera.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD