Sunday, April 16, 2017

#ThaiFoodsFestival

Assalamualaikum

Image result for mr dakgalbi
Setiap bulan akan ada laa time nya nak dating dengan En Tunang. Kah! cukuplah sebulan sekali. HAHAHA banyak banyak kali menyampah pulak nanti. EH? niattt nya kununnya nak makan kat Mr Dakgalbi. tengok gamba atas ni. mengancammm kan? wuuu dah berjanji dah dengan roommate. nak makan sesama dan teman dating kan. sekalii dia mungkir janji. dia banyak alasan. sakit hati? gilaaa tak sakit hati kan.. sampai nangis tau. emosiii gilaaa bila orang mungkir janji tau. HAHAHA.

Ira, Peneman kemana juaa. HAHAHA 

Time tuu memang sakit hati sangat. dahnya En Tunang dah OTW. KL-JB kottt. bukannya dekat. pastuu si rommate tuu bagi alasan last min. tak sampai setengah jam kot dia sampai. nak tak nak  mintak tolong kat kawan lagi sorang. yang ni nama Ira. pape dia memang suka temankan aku pegi mana mana. kiteorang satu office. hee biasa laa aku tak suka dating dengan En Tunang berdua. tak elok. darah manis katanyaa xD bilaa si Ira yang temankan automatik tempat pegi makan berubah. sebabnyaa Ira bukan sejenis suka makan benda pelik, pelik macam ramen,maggi. bla,bla. so Ira cadang makan kat Thai Food Festival, Kilang Bateri.

Kambing Bakar. sangat sedapppppp :)

Takoyaki Sotong. Pada aku ni biasa, biasa je ke kurang ehh? HAHAHA sebabnyaa dalamnya dia macam guna fishcake tuu. adudu.



sebelum balik. selfie sattt. HAHAHA 

Kbye.

3 comments:

  1. meriahnya gambo makanan. semua tu favourite saya tuu

    ReplyDelete
  2. bila nadya tunang pun akak xtahu. sorry :(

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya