Thursday, June 18, 2015

Salam Ramadhan :)

Assalamualaikum


Salam ramadhan Al-Mubarak semua ! semoga ramadhan kalini lebih istiqamah :)

sebenarnya tak rancang pon nak balik kg ni. ibuayah ni tak sanggop ngok anaknya sahur n berbuka seseorang. sebenarnya aku ok je. nak hidup berdikari kan. hati kena la kental.

ikot rancangan mmg taknak balik kg bulan ni. yelaa keje kat opis tengah berlambak. hujung bulan ni submit account. bulan depan lak submit account gst. gilaaa weyh..

walaupon kena mara,kene tengking tetap nak kentalkan hati. walau hakikatnya rasa macam nak nangis,nak jerit. dan rasa nak berhenti keje time tuu jugak. naseb still ada kesabaran disitu. hope semakin tabah laa untuk hari-hari mendatang :')

sekian.

14 comments:

  1. Selamat menyambut Ramadan, Nadyya. Moga dikurniakan kesihatan yang baik dan kelapangan dalam melakukan ibadah Ramadan :)

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa dan teruskan berzabar! ><

    ReplyDelete
  3. kerja apa sampai kena tengking2 tu..kesian nya..sabar ye..
    selamat berpuasa..:)

    ReplyDelete
  4. Salam Ramadhan Cik Nadya.lama sis JM x singgah sini...Tahniah kerana masih bersabar dgn kerenah begitu..jika berjaya bersabar CN mmg kuat!

    ReplyDelete
  5. Selamat berpuasa. Biasa la dah gst ni lagi la byk kerja akauntan ni. Ni submit gst akaun 3 bulan sekali kan? Ok la tu...kalau kena submit tiap2 bulan lg la sakit. Bersabar la....puasa2 ni ajar kita utk bersabar. :)

    ReplyDelete
  6. Salam Ramadhan nanad...heheh..dah nk abis ramdahan baru dtg sini.. lama tak nampak..ekekek..

    Selamat hari raya in advance tau :)

    ReplyDelete
  7. kita dah nak sambut syawal dah nadnad
    selamat menghabiskan bulan ramadhan dan selamat hari raya aidilfitri yang bakal tiba ni

    ReplyDelete
  8. Selamat menyambut ramadhan kareem akak sayang. Semoga akak sekeluarga sentiasa dalam pelukan kasih sayang Allah ^_^

    ReplyDelete
  9. singgah sini sekejab, nk wish selamat hari raya dan maaf zahir batin yer :D insyaAllah nnt free2 sikit akk dtg blogwalking sini yer :D Muah! Sayang Nadya ketat2 :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya