HAHAHA tak tahu letak title pe -.-'

Assalamualaikum

Fuyooo. nak dekat sebulan kot tak update entry. nampak tak kemalasannya disitu? entry paling last wish ramadhan. hee :)

mesti masing masing tengah mood raya kan? aku ni walaupon nak start cuti esok. jiwa aku still kat ofis. kenapa? sebab kerja banyak gila bakhanggg. walaupon pose harihari ot. balik rumah kul 7mlm sokmo. soo makanan kat bazar salu habes. nak masak pon mmg tak sempat kan. soo terpaksa beli makanan kat kedai makan makcik timur yang mahai cekik darah uhh. hahaha >< naseb lapoo soo sedap saja la xD

dannn sejakk pose. otak aku salu blur. soo bila kak senior duk terangkan apa patot keje aku kene buat asyik tak paham je. soo opcrse la kene mara. kalau takpon habes kene tengking. hahaha nak buat cmne kan.. -.-

tadi kawan aku share gamba ni. mesti ada yang da tengok gambaq ni. dannn yang lawak, lecturer aku pon share gambaq ni taw xD nampak tak kegelemeran disituuu. hahaha

HAHAHAAH rasa nak tergelak baca ayat HCL ni. ok,ok dia EXclassmate aku. tapi aku takpena tegur dia dan dia tak pena tegur aku. sebabbbb aku ni bengisss mana ada laki nak tegur.. opsss hahahaha xD

dulu masa study, aku pena la dengar pasal mamat ni. dia ni memang anak orang kaya. mestilaa bagi dia biasa je kan. hope mereka ni dah kawinlaa dan kekal jannah. aminnn.

Kbye!

CONVERSATION

12 Comentarios:

  1. lelaki tu mampu atau erti kata lain 'kaya' bolehlah bagi itu ini kat perempuan tu. tapi tak perlu nak menunjuk sgt kot. mcm dia seorg ade gf kan? haha

    ReplyDelete
  2. Salam hi kak nadya :)
    Aliah baru baca pasal ni tadi .. macam restisss hihi moga moga cepat kawen sebab halal tu lebih baik :)

    ReplyDelete
  3. Hai Nadyya, salam Ramadhan dan salam Syawal yer. Lama tak jenguk blog nie...

    ReplyDelete
  4. Untunglaaa. Haha kena cari satu juga ni.

    ReplyDelete
  5. nanad rindunye akk kat awk
    ha viral la post ni kat fesbuk
    kawan awk rupenye ye..
    ehh kawan tak bertegur
    nadnad ni bengis ke
    xtau lak akk
    ehehehe

    ReplyDelete
  6. Hi Nadyya! Memang lama betul menyepikan diri! Selamat bercuti, selamat merehatkan kepala & selamat hari raya!

    ReplyDelete
  7. Hadiah dah boleh buat hantaran :)

    ReplyDelete
  8. Akak nanad ! Hahaha meh miza share tips dengan akak macam mana nak ubati penyakit blur. Sebab miza pun jenis blur-blur. Selalu gak kena marah. Tapi alhamdulillah semalam kawan miza bantu.

    Bismillah.
    first, kita kena yakin dengan diri kita. Apa yang kita cakap tu kita yakin betul. Apa yang kita dengar tu kita yakin kita faham walaupun tak berapa faham.

    keyakinan tu mampu buat minda bawah sedar kita pantaskan pemikiran kita atau lebih senang keyakinan itu doa yang terbaik untuk kita.

    Nak timbulkan keyakinan tu memang susah. tapi ada cara mudah, kita buat lah apa-apa yang bila orang tengok kita dia akan kata wow (amazing gitu). Dari situ kita dah dapat supporter untuk lebih yakin pada diri.

    Senang kata, sentiasa fikir positif. Hihihi Allahua'lam ^_^

    ReplyDelete
  9. Artis habis kawan kak Nadyya ni. Ada juga baca pasal diaorang dekat facebook.

    ReplyDelete
  10. hehehe syok kalo kaya tapi ada banyak tapi gak.. hehe..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD