Saturday, May 30, 2015

Tahniah awak !

Assalamualaikum


Harini dah 30aribulan weyh!!!

Maknenyaa... tahniah awakkk berjaya habes kan latihan tentera laut! Weeee bape bulan kat sana? 7bulan kan? Dari taun lepas. Walauponn dah banyak kali merungut 'nak balik' akhirnyaa berjaya gak habeskan xD

Sory takdapat datang masa hari bahagia awak kalini. Keje lagiii penting kottt. Yehh keje laa segala-galanyaaa xD **nampak tak kekejaman disitu?HAHAHA

Dia: lagik 2 hari je nak habes.
Aku: nape tak kira jam sekali je terus? Hakhak 

**sekian kata - kata manisss. Daaa! **

14 comments:

  1. Yeeaayhh! Akhirnya..Boleh lah jumpa lepas ni..ekekeke :)

    ReplyDelete
  2. macam kejap je kan 7 bulan tu. hehe. suka la tu :)

    ReplyDelete
  3. tahniah! pas ni boleh mengedet hari2.. aip aippppp!

    ReplyDelete
  4. Rasanya baru lagi baca entri kata dia nak gi training,..cepat betul masa berlalu kan.

    ReplyDelete
  5. nadya2222.... akk tulis entry pasal jerawat yang nadya minta last year....hihhihi jemputlah baca yer :D muah!

    http://jindrisska.blogspot.de/2015/06/7-tips-hilangkan-jerawat.html

    ReplyDelete
  6. Wuuuuu suka sangaaat dia. Hihihi :D

    ReplyDelete
  7. sweetnyee :)

    singgah sini & join tau ^^
    http://syahirahvaliant.blogspot.com/2015/05/contest-saya-nak-hadiah-by-syahirah.html

    ReplyDelete
  8. yeayy!! tahniah jugak laa kat die.. lps nie dh boleh masuk minang.. eh?

    ReplyDelete
  9. kejap je 7 bulan
    rasa macam baru je bace entry tu

    ReplyDelete
  10. Wuuu navy youuuuuuuuu :D

    Semoga Allah satukan kamu berdua aamiin ^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya