Saturday, April 18, 2015

Dramas Hati Perempuan.

15 comments:

  1. best ke drama hati perempuan ni?saya saja tanya sebab saya tak tengok lagi drama ni :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. best..bagi saya x klise mcm drama lain..drama lagi best dr novel :)

      Delete
  2. sy pun suke tengok drama ni sebab hero kaciakk. kahkah.

    ReplyDelete
  3. Akak angkat tangan ni! Lagu2 citer ni pun best!

    ReplyDelete
  4. time cuti midsem baru saya sempat mengikuti....sama lah macam awak...mula2 cam takbest je..lama2 macam suka pulak...

    ReplyDelete
  5. Saya rasa kekok tengok dorang panggil ayahda & bonda. Hak3..

    ReplyDelete
  6. Bila baca entri ni, nampak sangat yang drama ni drama sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah drama yang drama tulah sekali sekala best layan ;)

      Delete
  7. oh..layan drama ni juga ek..best kan?? cuma kan wana jarang dapat tengok direct sebab bz..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak pun selalu layan 30jam pertama je Wana. Dah tu sibuk nak bersiap2 gi kelas malam :)

      Delete
  8. Wehh kita pun layan jugak. dah layan jatuh cinta pulak dengan watak Ku Ril tu. Sengal betul. hahahahah :P

    ReplyDelete
  9. Layang..layan..heheh..p tak duka danial..naik mnyampah pulak..hahaha..
    TER..TER..TER?? terjatuh, tercayang..tercinta..ekekeke..

    ReplyDelete
  10. Zumal pun dah jadi penonton setia ^^

    ReplyDelete
  11. yaya xlayan pun hati perempuan ni kak . hehe ., xtaw laa , xtertarik nak tgk . ahahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya