Saturday, April 18, 2015

Dramas Hati Perempuan.

Assalamualaikum

Sebenarnya semalam dah balik rumah. kuar,kuar sampai rumah terus tido. dia mesej pon tak sedar langsung! hahaha xD

Ekceli, sape yang layan cerita ni angkat tangan cepat! hee. aku tahu ramai yang layan cerita ni. dann minat sangat dengan Tengku Zafril ni kan? hakhak. watak dia menjadi betol jadi watak bajek sombong giloss ni.

Ekceli, masa mula mula ngok memang tak berkenan langsung cite ni. dahnya bajek bagus dan bajek sombong. ingat aku suka ke. memang menyampah gilos dibuatnya. hahaha ehhh bukan semua laki ke kau menyampah?krik krik. memey pon. dulu dia pon aku menyampah. tapi tulaa dah tahu aku menyampah dia, dia tetap nak layan aku, dan bersabar dengan aku. tetiba sekarang bole TER,TER,TER pulak. TER apa? pikiaqq la sendiri. lalala ^-^

Hishh, asyik nak selitkn dia saje. orang laen baca pon menyampah tau? -.- first time ngok dramas kerabat diraja. hahaha dahnya masa kecik kecik salu berangan nak berkahwin dengan anak raja.. hahaha opsss. lepas ngok dramas ni. tak hingin la. ada je mata,mata sana sini. salu terkawal. hishh retisss btl. soo hargaii la insan yang salu dengan kita walaupon dia bukan dari golongan raja sekalipon..HAHAHA xD


Berkenan sangat lagu ni. lagu ni salu kuar time Hanis dan Tengku Zafril gaduh! hakhak. touching kot.hee

Bunga Dhia - Aiman

Ku menunggu kamu
Ku menanti kamu saja
Yang terindah dari Dia
Yang tercipta dari Dia

Waktu terus berguling
Dengan doa harapan
Kau didakapanku

Bunga kaulah cahaya
Bunga kaulah bintang
Menerangi siang dan malamku
Mewarnai segenap mimpiku

Ku menunggu kamu
Ku menanti kamu saja
Yang terindah dari Dia
Yang tercipta dari Dia

Waktu terus berguling
Dengan doa harapan
Kau didakapanku

Bunga kaulah cahaya
Bunga kaulah bintang
Menerangi siang dan malamku
Mewarnai segenap mimpiku

Oh ohhhh
Oh ohhhh
Oh ohhhh

Dhia kaulah cahaya
Dhia kaulah bintang
Menerangi siang dan malamku
Mewarnai segenap mimpiku

Kbye!

15 comments:

  1. best ke drama hati perempuan ni?saya saja tanya sebab saya tak tengok lagi drama ni :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. best..bagi saya x klise mcm drama lain..drama lagi best dr novel :)

      Delete
  2. sy pun suke tengok drama ni sebab hero kaciakk. kahkah.

    ReplyDelete
  3. Akak angkat tangan ni! Lagu2 citer ni pun best!

    ReplyDelete
  4. time cuti midsem baru saya sempat mengikuti....sama lah macam awak...mula2 cam takbest je..lama2 macam suka pulak...

    ReplyDelete
  5. Saya rasa kekok tengok dorang panggil ayahda & bonda. Hak3..

    ReplyDelete
  6. Bila baca entri ni, nampak sangat yang drama ni drama sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah drama yang drama tulah sekali sekala best layan ;)

      Delete
  7. oh..layan drama ni juga ek..best kan?? cuma kan wana jarang dapat tengok direct sebab bz..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak pun selalu layan 30jam pertama je Wana. Dah tu sibuk nak bersiap2 gi kelas malam :)

      Delete
  8. Wehh kita pun layan jugak. dah layan jatuh cinta pulak dengan watak Ku Ril tu. Sengal betul. hahahahah :P

    ReplyDelete
  9. Layang..layan..heheh..p tak duka danial..naik mnyampah pulak..hahaha..
    TER..TER..TER?? terjatuh, tercayang..tercinta..ekekeke..

    ReplyDelete
  10. Zumal pun dah jadi penonton setia ^^

    ReplyDelete
  11. yaya xlayan pun hati perempuan ni kak . hehe ., xtaw laa , xtertarik nak tgk . ahahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya