Thursday, June 1, 2017

Wordless Thursday #8 : Apply Cuti Raya Puasa

Assalamualaikum


Alahai. awal kan aku apply cuti kan? setiap tahun gini. bos semua nak cepat. gaji taknak lak bagi awal. EHH? sebenarnya salah tulis. lupaa isnin tu memang cuti. so total aku cuti cuma 3 hari je. 3 hari je weyhh. bukan main, cuti raya cina dapat cuti seminggu. ni raya kita cuma dapat cuti 3 hari. haihh keje banyak gilaaa kot. tuponnn kalau bole nak cuti 2 hari. KAHKAH! ketawa dalam tangisan ke tuuu? hmmm T__T

Kbye!

7 comments:

  1. salam ramadhan . wah awalnya apply cuti raya tu

    ReplyDelete
  2. Alamak mama pun x isi borang cuti lagi hmmm... Esok nak isi lah hihi

    ReplyDelete
  3. Selamat bercuti..
    Sha pula hanya cuti sampai Selasa je.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. Awalnya Nanad da apply cuti..hehehe.. semoga cuti approve nanad :D

    ReplyDelete
  5. Alahai boleh pulak tak perasan Isnin tu kan. Heheh. Takpe nanti weekend sambung balik beraya!

    ReplyDelete
  6. Akak pulak yang lebih excited tengok Nadyya apply cuti :)

    ReplyDelete
  7. saya pun dah apply tapi belum diapproved lagi..krik..krik..
    JanjiKita

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya