Stalker ?

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Sedang duduk duduk sambil memikirkan nak update entri pasal apa. Terus terlintas nak update entri pasal Stalker. Nak tahu kenapa? En Stalker says "Nanti jangan lupa update entri pasal ni tau" Nampak tak permainan dia sekarang ? HAHAHAHA oke, oke nak cerita la ni :)

En Stalker ade bagitahu yang dia akan datang sini untuk datang Majlis Kawin kawan dia. Tapi dia cakap taktahu lagi sebab kat oversea kan. So aku ok la. Suatu hari dalam bulan lepas kan, time tuu aku kerja lagi sebagai Promoter kat Jusco. Ade laa 'mamat' tuu asyik menunjukkan muka dia kat kedai aku. Aku dah duk kutuk kutuk dalam haty "Dahnya pakai spek gelap, pastu pakai baju i Love NZ. Takleh bla seyh! Ehh? kejap kejap NZ tuu kan New Zealand. Pupet ke? *En Stalker* Tak mungkin laa dia kan kat Oversea. Arghh lantak dia laa"

Memang hari itu, sebelom 'mamat' tuu menampakkan muka. si En Stalker memang dah Whatsapp or Wechat aku tanya Kerja tak, Kat mana. Lepas aku duk kutuk kutuk 'mamat' tuu En Stalker call. selama ni tak pena pena dia call. think positif maybe dia rindu aku kot. HAHAHAHHA #Ayat takleh bla kan 

Time call ni. Dia cakap "Awak pakai baju hijau kan?" Aku dah pelik macam mana dia tahu ni. tak pikir pe pe. Aku cakap "Hah? macam mane tahu ni?" dia cakap "Laa saya kan stalker awak. awak ngah cangkung kan sekarang *gelak* cer bangun dan toleh belakang. saya kat belakang awak laa" aku jawap call terus cangkung. Yela takot kena kantoi dengan encik manager kottt. Aku terus bangun dan toleh belakang. ttakde sapa sapa. Pehh time tuu cuak gilaa kottt bila dia kata ade kat situ. Aku cakap "Takde ponn" and then dia menunjukkan muka. Ehh 'mamat' yang aku kutuk tadi laaa! HAHAHAHAHA

Lepastuu duk borak borak laa dengan dia kat counter kedai aku kan. Aku cakap laa "Nak tahu tak tadi saya asyik duk kutuk kutuk awak je! *Gelak*" dia cakap "Awak nak tahu tak orang yang awak kutuk kutuk laa sebenarnyaa orang yang awak kenal tau." Hishh sentapp! Aku nihh jarang nak duk kutuk orang yang datang kedai aku nih. Da masalahnya dahnya muka dia je datang kedai aku. lepastuu duk lama lama. nak kata nak beli takponn. HAHAHHA Maap yee En Stalker.

Nota Kaki :Pehhh, nampak tak? Penuh gigihnya dia stalker aku. Dari dia duk stalker aku di Tagged, Blog, Facebook, Wechat dan Whatsapp. Akhirnya dia dapat stalker aku dunia realiti. Aku pon tak penah stalker orang sampai macam tuu sekali. Ekcelii, tuu memang firsttime jumpa arr. "Wahai En Stalker. Saya da berjaya updatekan entri pasal ni. Puas hati tak? mesti baca nihh duk gelak guling guling kan? krik krik. kawan saya cakap. dah macam dalam drama pulak. HAHAHAHA. Selamat berada di oversea lagi. jangan lupa bagi ole ole lagi taw. hahahaha nak yang besa besa taw :p"

CONVERSATION

8 Comentarios:

  1. kenal ke x en.stalker tu?mcm scary je bunyi nyer..kantoi la semua rahsia kite..hehe..=)

    ReplyDelete
  2. perghh pergghh, takut pulak sampai dari laman sosial ke dunia realiti dia stalker.. huhu

    ReplyDelete
  3. mula mula En stalker, nanti jadi en lover pulak. hahaha.

    ReplyDelete
  4. @Ai Syah Hee kenal kat laman sosial laa. tapi die ok. Inshaa Allah selamat. hahahah

    Memang da kantoii da -_-

    ReplyDelete
  5. @Izzati Amira tamoo takot laa. hebat sgt kot stalker die tuu ;p

    ReplyDelete
  6. @Jie Bukan, bukan. en husband teruss kottt. krik krik ;p

    ReplyDelete
  7. Happy stalking la ye kpd en. stalker...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD