My Big Day ^^

Assalamualaikum

Image result for best view garden

Ewah. setelah sebulan tak update entry. HAHAHA rasaaaa busy bebeno. baru sekarang rasa,rasa ada masa panjang. KAHKAH. kepada mereka, mereka yang blogwalking blog nih. soryy ya lama tak menyengah balik. inshaallah lepas ni kunjung balik. maklom laaa dah ada laptop. naseb baiklaaaaa en husben baik hati nak bagi pinjam laptop beliau ni. ^v^

09/02/2018 - Jumaat

Setelah hadapi segala gala rintangan walaupon tak ada berapa nak rintangan nya akhirnyaaaaa aku nikah jua dengan orang yang selalu aku kata annoying macam hapeee! KAHKAH.well kiteorang sebelom kawen bukan la macam pasangan lain sweet sokmo, yang ada cuma kekasaran sokmo. HAHAHA sampai kan BFF penah cakap "tukar la gelaran tu, kau aku, kau aku hempuk gak dua dua nih. HAHAHA" dari kawan sampai laa tunang tak ada beza pon. sebenarnya sebelom nih, kiteorang hanya laaa kawan office branch lain. aku branch JB dan dia branch KL. Syarikat yang sama, dan mestilaaa bos yang sama kan. 

Dan setiap tahun, office aku nih memang ada company trip. dan semestinyaa company trip nih office kl dan jb bergabung. time tuu la baru tahu muka masing masing. dari situ jugak kot dia suka aku. aku tak suka dia pun. KAHKAH *jahat gilaaaaa* okayyylaaaa aku skip cerita jelaaa ek. tetiba hilang ingatan nih. kahkah. Ehhh dia ajak kawen. dan sekarang dah kawen. eh, eh macam annoying pulak. weyhhh jom cuci gambar nikah dulu..







10/02/2018 - Sabtu

Untuk majlis nih, aku rasa bridal yang aku amik nih sangat tak memuaskan. Banyak ikot kehendak bridal dari diri aku sendiri. Rasa tak berbaloi bayar mahal nak arwah tu. Contohnyaaa first aku dah bagitahu aku nak baju macam ni, macam ni. sekali dia bagi baju ketat nak arwah.gilaaaa ke. aku pakai tudung kot takkan nak pakai baju ketat gilaaa tu. pastu suruh aku diet. dia tak tahu ke aku ni food lover. KAHH! and then, aku mintak tukar baju. dia mintak rm450. RM450 kotttt baju lama . huwaaaaa memang bajet time tuuuu larik. aku mintak tukar baju still request yang sama seperti mana yang aku mintak sebelom ni.

Dan bila majlisnyaaa dia bagi baju nikah perempuan lengan pendek. terpaksa cover baju inner cream. nak carik putih time tu dah tak ada masa. huwaaaa T_T bukan setakat pendek. aku mintak lengan tu berzip. tapi tak ada zip pon weyhhhhhh. Ya Allah time tu aku rasa macam nak cekik bridal tuu sekarang jugakkkk tau. HAHAHA lepastuuuu bukan tu jaaa baju sanding laki sepatotnyaaaa buat gaya macam baju Amar Bahrin. tapi jadinyaaaaaa macam gaya biasa jaaaa. alahaiiii nasibbb tau photoghraper dan makeup tak amik ngan bridal tuuu kalau tak jadiiiii hantu kot aku time tu. HAHAHA Cukuplaaa kisah menyayat hati nih. mehhhh jengukkk gambar masa sanding pulak. hehe








Sekiannnn. Next entry maybe part holiday di penang pulak. hehe ^^v

CONVERSATION

4 Comentarios:

  1. TAHNIAH, SELAMAT PENGANTIN BARU. SEMOGA KEKAL BAHAGIA SEHINGGA KE JANNAH.

    ReplyDelete
  2. Cantikkkk sangat Nadya! Tahniahh :) Doakan Nani pulak. Eheh :)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah adik manish.. semoga bahagia sentiasa =)

    ReplyDelete
  4. Tahniah Kak Nadya dah nikah. Cantiknyaaaaa :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD