Wednesday, April 7, 2021

WW - random photo

Assalamualaikum

garfield.

Milky.

hi!ada ke sesiapa kat sini yang takut kucing? aku and Hud suka kucing tapii laki aku takut kucing pulak! so boleh save gambar kucing jaa.HAHAHA hud suka kucing ponn sebab rumah pengasuh dia ada kucing. tuuponn hud ponn pernah kenaa cakar sebab hud buli kucing tuu. hud tuu pulakk jenis tak tahu takut. haihh sampai serammm pengasuhnya. okayyy, gambar nii dapat dari officemate aku.. comel kan? xD

14 comments:

  1. COMELLLL GILAAAAA GARFIELD & MILKY TUUU!! Ekor dia kemain kembang ye, ekor kucing kita kuncup je HAHAHA :D

    ReplyDelete
  2. Milky tu kucing munchkin ke? Comel dua dua. Dulu ada bela kucing. sekarang tinggalkan kat kampung bagi dia bebas bergerak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamakkkk taktahu pulak sy jenis2 kucing ni.hikhik..ohhhh mestiii sedih kan tinggalkn kucing tu kan?

      Delete
  3. Sama la kita ni. Nak bela kucing tapi tak boleh bela kucing. Jadinya guna keychain kucing, brooch kucing, gambar kucing dll.

    ReplyDelete
  4. suka kucing, tapi tak suka nak bela sebab takut terabai kucing tu nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. laaaaa, itu salah satunyaaaa. nak jaga kucing sebenarnyaaa tak senang..

      Delete
  5. Nadyaa..shida takut kucing..tau! tp suami suka kucing..kg dia lg byk kucing..hahaa menjerit shida kalau blk kg ^_^

    ReplyDelete
  6. kucing..kucing jgn kejar saya...hahahhaaa..si penakut kucing ^_^

    ReplyDelete
  7. Dua dua comel! Geram ah tengok!

    ReplyDelete
  8. Bahaya tu kena cakar. Kuku kucing boleh jd bisa utk kanak2. Take care

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD