throwback- makan di Jborn Legacy.

Assalamualaikum

hi! macam biasa laa, aku suka post makanan yang aku makan. ini antara kedai makan yang aku suka pergiii! special nyaa kat kedai dia, makanannya ada robot tukang hantar. yang specialnya lagi makanan kat kedai nii semua sedap sedap. tapi tulaaaa, aku akan makan benda yang sama yang aku suka makan. selagi tak jemuu aku makann makan dan makan benda sama. HAHAHAHA ;)

bulan lepas jaa, 2,3 kali pergi. hargaaa boleh tahan laaa. tapi yang penting sedap. hud ponnn excited pegi situu sebab dapat tengok robot hantar makanan. HAHAHA bilaaa anak happy. mama nya pon happy laaa kan. hariniii pon sibuk nak pergi makan makan lagi. biasa laaa kan setiap awal bulan. hehehe.tuyang sejak laki aku kawen dengan aku size 2x ganda tuuu. HAHAHA

ini nama kedai tu :)



ini hah robotnya, siap ada music tauu xD

ini laaa budak yang excited tuu ;)

nasi goreng daging pedas. sedapppp sedappp sedapppp 



makanan untuk hud. tapiiii aku yang over makan, sebab hud da makan makanan ayahnya roti hotdog :)

makanan laki aku, nasi sotong sambal.


orang cicah, dia ponn cicah. tapi buat gaya macam makan aiskrim. kahhh!

notakaki: rupa blog ubah lagi. theme masih sama color pink! HAHAHAHA. padahal tak minat pink pon, tapiii sebab pinkk color lembut lembut kotttt. 

CONVERSATION

17 Comentarios:

  1. selamat menjamu selera.. wahh sotong pedas tuuuh mancongkamm

    ReplyDelete
  2. wahhh maju eh 😂 takpernah jumpa lg robot tu hahahaa

    ReplyDelete
  3. Menarikkkk tu robot hantarkan. Jimat takyah upah pekerja. Confirm tak ada tumpah tumpah makanan ke minuman ke hahaha. Amboi hud, makan aiskrim ke makan fries tu hahaha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah. Tuyg mcm xramai pekerjaaa tuu,hahah robot tuu gerak slow jaaa.. inshaallah xtumpah..hee

      Delete
  4. Hi...jom join GA ni!

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2021/03/giveaway-raya-bersama-shida-radzuan-blog.html

    ReplyDelete
  5. menariknya..cara penghantaran tu heheee dapat kat anak buah shida jenuh buat kawan nih hahaaa

    ReplyDelete
  6. Ya Allah memang menarik makanan. Unik robot hantar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah. unikk nyaaa membuat kan budak budak happy :)

      Delete
  7. Semakin popular robot tu. Banyak dah resto dan hotel guna :)

    ReplyDelete
  8. Wah comelnya robot!! Unik la ada rpbot hantarkan.. setakat ni tak jumpa lagi restoran yang pakai robot..

    Menu2 tu semua nampak sedap!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu cik TK. menu semua sedap2 tau ..hehe

      Delete
  9. Wow robot hantar makanan.. salah satu marketing ni. Nasib sedap makanan kt situ

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD