Busy sangat ke?

Assalamualaikum♥

2 months ago ~ alahai busy sangat kali ni. nak taip entry ni macam kekok semacam jaa. macam mana ni? HAHAHA. Tak tahu kalini rasanya busyy sangat. dengan stressnyaa alahai. esoknyaa nih pon mood OT fullday. haihh naseb tak kawen lagi. kejar deadline! OT! Deadline! Ot! hishh walaupon tempat aku nih, ot tak bayar duit kan. tabah jelaa (ง'̀-'́)ง
macam nih la muka aku time nih (‘A`)
Bertambah stress tetiba senior cakap nak berhenti. walaupon aku dah keje nak dekat dua tahun. still terasa macam tak cukup yakin nak pegang title 'senior' alahai. bukann senang. walaupon naik kan gaji pon. sekarang pegang title penolong senior pon rasa stress macam hape. apalagi pegang title 'senior'. sekarang kat ofis dah rasa macam tak normal. macamne haih? dah cuba sabar. tapi sobsob (;Д;)

tak sabar nak sampai hujung bulan ni. sekiannn.

#entry lepas aku ada cerita pasal muka aku naik jerawat banyak kan. sekarang alhamdulilah okay. taklaa kuar jerawat banyak. just pakai skincare simple ♡♥ sesiapa rasa rasa rindu kitee nih bole laa contact kite kat fb : nadiah nasarudin (add lee) or wechat : nadya-shaf. ok thanks. daaa ヽ(^o^)丿

CONVERSATION

4 Comentarios:

  1. sabar je la. tempuhi hari2 bizi dengan senyum. kita mmpu lalui waktu susah tu.

    ReplyDelete
  2. hehehe hai nadya. lama x dengar cerita pasal awak.

    ReplyDelete
  3. saya pun tgh kejar deadline :D hehe tapi deadline study sampai tarikh exammm. aaaa seminggu lagi T_T

    hanisamanina.com

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD