Sunday, March 22, 2015

Segmen Kad Cinta#2

Assalamualaikum

Selepas ngok segmen ni dijoin oleh Dunia Zumal. tibatiba terasa nak join. kena tulis frasa cinta. sebenarnya tak wajib tp aku tetap nak tulis. tapi tak tahu ia adalah cinta atau bukan. KAHKAH. hope takde sesapa yang muntah hijau yee XD

*Klik banner untuk join*

Nor Hisham.

Dia lah sahabat aku, bila aku susah, dia tetap bersusah payah untuk berada disisi aku, bila senang tetap berada di sisi aku.

alahai, thanks awak.

Serius, memang aku rindu dia pada waktu ini.

tapi apakah daya. dia dah masuk latihan tentera. menunggu dan menunggu. ingat senang ke menunggu? dan aku rasa masa terlalu lambat masa berputar. dan opcrse aku tak sabar nak sampai awal bulan 6 ni :)

Semoga dia berjaya capai cita-cita yang dia impikan iaitu askar.

dan semoga aku tetap sabar dan tabah ye wahai hati.

Hope dia adalah jodoh terbaik untuk aku. inshaallah ^-^

**Done! Aku tulis benda alah apa ni. semoga diterima la.HAHAHA dann aku harap bila 'dia' bukak blog aku, dia tak TERbaca entry ni. kalau dia tahu mesti dia gelakkan kot.. dahnya selalu berkasar je, apalagi nak bersweet bagai, memang taklaaa kann. KAHKAH. Opssss. Kbye!

14 comments:

  1. hehehh..mesti la dia suka kalau baca entry nih...bertambah sayang giteeewww...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkah. ni lawak XP
      tamooo dia baca.. malu,malu :)

      Delete
  2. Wah wah wah,...bukan main lagi kad cinta, Nadya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha bukan salu kak.. saje nak menghargai insan salu disisi.. *takleh bla ayat. heee

      Delete
  3. By the way, all the best, dik!

    ReplyDelete
  4. So sweet, good luck yer Nadyya ^-^

    ReplyDelete
  5. huhuhu.. untung le Nor Hisham :)
    Good luck !

    ReplyDelete
  6. Thanks sebab join.Good luck kak..panjang frasa cinta awak.menarik!

    ReplyDelete
  7. alahai sweetnya kata2 tu..bulan 6 lambat lagi tu nanad..bernanah jiwa..huhu..besabarlah.. ;)

    ReplyDelete
  8. Salam kaka.Tahniah..akak menang segmen ini > http://rahsiahatikuyangtidakkufikirkan.blogspot.com/2015/04/pemenang-segmen-kad-cinta2.html BAGI DETAIL CEPAT2 YE!

    ReplyDelete
  9. Awww..sweetnye Nanad..hehe..minta hisham baca..hekhek :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya