Saturday, March 21, 2015

Search Keyword #8

8 comments:

  1. memang jadi penghibur kalau tengok keyword lawak2 nie. . :D

    ReplyDelete
  2. Kentang putar? Yumm yummm! Serius comel keyword kawen paksa tu... :)

    ReplyDelete
  3. Hehe, ade ke cerpen tu? Kalau takde boleh jadikan idea tajuk cerpen baru ^-^

    ReplyDelete
  4. Kelakar je kalau tengok semua keywords ni.

    ReplyDelete
  5. em... sampai 3 carian. hahaha xD

    ReplyDelete
  6. kekeke..keywords tu memang mengancam la nadya..kekekeke

    ReplyDelete
  7. Hahaha..pe kata Nanad buat cerpen tu..cm menarik je tajuk dia..haha :)

    ReplyDelete
  8. macam2 laaa keywords.. pelik2 je semua..
    nak ke kena paksa kawen ngan babysitter ? tah ada sapa yang babysitter tu jga hahaha..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya