Thursday, July 3, 2014

Segmen : Jom Kenal Blogger sambil Blogwalking

*Klik banner untuk join*

Hai. Hai.
Selamat pagi semua! Salam 5 Ramadhan ^.^
Tibatiba rajin la pulak nak menjoinkan diri bersegmen-segmen nih.
Kalau tak muka aku laa paling malasssss tahapp Panda nak menjoin segmen nih taw!HAHAHA
Awak, Awak dan Awak dijemput menjoin segmen nih. Jom laa joinn! *Promote nih!*
Join cepatcepat tau. tarikh tutup 7July ni~

Nama Famous
Nama Famous tuu takde laa kott. Just panggil Nadyya cukup laa. Tapi ramai panggil Nad tapi saya takminat laa. panggil Nadyya lagi sedap didengar kot. Hihi

Status
Hamboii. nak tahu status segala ye? hihi. Status rasanya single kott. Inrelationship rasanya tak la kot. Tunang dan Kawin lagii laa tak. hihi. Yang penting saya milik Ibuayah saya dan hati nih milik ALLAH. Semoga hati nih sentiasa terjaga dari cinta yang siasia. Bercinta lepas Nikah sooo indah, InshaaALLAH :)

Warna dan makanan kegemaran
Warna kegemaran pink, merah, coklat, putih dan hitam. bukan main banyak lagi warna kegemaran kan? HAHAHA. Warna pink sejak azali lagi. Pink itu lembut. lembut itu perempuan! hikhik. Makanan kegemaran saya banyak sangat laa. HAHAHA Mee goreng, tomyam, pizzahutz, Burger, kek coklatt dannn paling penting masakan ibu yang paling sedappp. tapi susa nak tengok ibu masak. maklomlah sekarang saya jadi Cheff kat rumah nih. walaupon guna resepi ibu. tetap masakan ibu lagi sedapp :D

Tempat belajar/kerja
Dah habis belaja. kerja pon baru je berhenti sebulan yang lalu. hikhik. Sekarang kerja saya jadi Cheff di rumah ibuayah saya. soo rasarasa nak merasa masakan saya bole la pegi ke alamat. . . rahsia. HAHAHA

twitter (kalau ada) tak nak letak pun tak mengapa
@nadyyalalola

wechat (kalau ada) tak nak letak pun tak mengapa
nadya-shaf

hobi
Berblogging, baca novel, memasak, tido, makan, minum, dan membebel sorangsorang! HAHAHA

Cerita tentang apa-apa pasal diri anda. 
(panjang ayat tidak boleh kurang 15 perkataan, lebih tak apa. Nak buat satu karangan panjang pun boleyyy.)
Saya seorang yang sombong gilagila tau. Tapi bila dah kenal saya peramah sangat. hihi. seorang SUKA gelak. Sampaikan ada orang gelarkan saya 'banyak gelak' HAHAHA tersangat suka senyum. Seorang pendiam. cuma dalam blog je jadi peramah sangatt. Ehh? Suka sangatttt tengok lelaki pakai Spek!HAHAHA walaupon diri sendiri rabun tetap tamo pakai Spek. tersimpan je dalam beg taw. Fakta ni tau. krik krik krik. Tersangat sukakan budak kecik. Ibu saya jaga budak kecik iaitu anak jiran. kiranya budak kecik tuu manja la jugak dengan saya. umurnya Setahun 7bulan kott. nanti kalau takde keje. saya nihh sibuk bercerita kat budak kecik tuu. tapi yang budak kecik tuu angguk je!HAHAHA. Cukuplaa, rasanya kalau nak bercerita pasal saya. 1 entry pon tak cukup taw. hihi

Sekian.

Nota Jejari : Alhamdulilah hujan. nyaman jela. Tido nih memang nyenyak la kan. Kbye

29 comments:

  1. hehehe cheff ibu dan ayh tuuu . sama laa kitaa . jd assistant chef kepada mak :D

    ReplyDelete
  2. hahaha tulaa. kerja nih lagi syok kott. ass cheff ye? takpe slow2 lame2 bole jadi cheff terus.. nanti kawen sonang =p

    ReplyDelete
  3. Faktaa. Wanie pun suka sngat tgk lelaki pakai spek. Mcam hensem2 jer . hahaha

    ReplyDelete
  4. iteww tunggu makan nasik minyak hakakkk nanti. hahaha. eh eh selamat bersegmen kak

    ReplyDelete
  5. @white lily amboiii. takleh bla tunggu nasi minyak ye? hakhak. tuu berabad laa tunggunyaa dik uii. hikhik

    ReplyDelete
  6. Fuyoo. jadi chef! Nak belajar memasak! Hhehe.

    Yeap. Nad sangat peramah. Suka Nad! :)

    ReplyDelete
  7. @Scha Nazri hahahaha setakat jadi chef uma makayah je =p
    selamat belaja masak awak ^^

    err takdelaa. hoho

    ReplyDelete
  8. wah chef yer... chef daripada dapur mane nie.. hehe BTW, slmt menjadi chef terbaik untuk mak ayah yer.. nk join juga segmen nie.

    ReplyDelete
  9. @Azrin Rahim dari dapur uma sendrik je. hahahaha. inshaaALLAH :)

    yeke? selamat bersegmen jugak la gituu ^^

    ReplyDelete
  10. salam dear
    selamat berkenalan dan samalam ramadhan =)

    ReplyDelete
  11. Waah jadi chef kat rumah, mesti pandai memasak hehe.
    Btw, salam Ramadhan :D

    ReplyDelete
  12. @Ain Nafisha hahaha bole la skit2.
    salam ramadhan jugak dik :)

    ReplyDelete
  13. wah :) menarik hihi
    jemput join segmen sy pulak ^^
    http://mellyareenza.blogspot.com/2014/07/segmen-jom-blogwalk-by-mellya.html

    ReplyDelete
  14. alah saya ni terjangkit dengan akak kot suka pink ni. huhu~

    ReplyDelete
  15. @paripari kecil terjangkit ek?hahaha hadoii. akak tak hasuttt ehh =p

    ReplyDelete
  16. wahh macam menarik je ni...nak join lah!

    ReplyDelete
  17. dah join! http://jindrisska.blogspot.de/2014/07/jom-kenal-blogger-sambil-blogwalking.html

    ReplyDelete
  18. wahh chef !
    hari ni masak ape chef? hee :D

    ReplyDelete
  19. @miiza.suki hahaha harini cuma masak ikan kari, kobis goreng n ikan goreng je. hoho

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya