Monday, July 21, 2014

Nadya ni takde perasaan laa ~

18 comments:

  1. Tapi kalau terlalu banyak dipendam akan buat kita tension... Betul tak?

    ReplyDelete
  2. @Ahmad Zu Mal Md Rayi hehe itu sudah semestinyaa. bila da tension sangatt akan diam diam dan diam je =)

    ReplyDelete
  3. kadang2 ego tu perlu untuk memndam perasaan yg org tak tau~~

    >.<

    ReplyDelete
  4. akak takkan pendam... akak suka org tau perasaan akak supaya dia alert.. haha...

    ReplyDelete
  5. @Karya Mahirah hahaha pehh memang terasa la jawapnya kann =)

    ReplyDelete
  6. Saya pun suka pendam. Tak luah. Tapi saya memang mengamuk gila2 kalau tak puas hati. Mengamuk sorang2 je lah. Hee :D

    ReplyDelete
  7. salam. hehehe memendam tu memang ok..but sometime kita kena luah jugak kat someone..kalau sy ..sy ni jenis tak tahan kalau pendam..sy mesti akan cari someone untuk sy meluah dan minta nasihat :)

    ReplyDelete
  8. @Norhaizam Mustaffa seriusss? sama la kita.. ini lah namanya bahana memendam tauuu. hahahah

    ReplyDelete
  9. @Cik Itah@RRP ye. itu sebaikknya.. kite lauu da teruk sgt bru la luahkan kt someone =)

    ReplyDelete
  10. keep calm and smile smile smile.. hee ^___^ pendam lebih baik. tapi kalau ada tempat luah yang sesuai, bantai sajalah kak. baru lega hati.. hihi

    ReplyDelete
  11. @white lily hahaha yeh. tuu yang terbaikk.. bantai je eh?hahaha

    ReplyDelete
  12. Follow dulu taw..xsempat lagi nak selongkar khazanah dalam ni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya