Tuesday, July 8, 2014

Alhamdulilah ~ dapat CPUV again!


Selamat pagi semua. 
Tamo bebel banyak banyak. cuma nak bagi tahu again dapat CPUV dari encik Nuffnang. Alhamdulilah. rezeki bulan puasa. Semoga Nuffnang dimurahkan rezeki dan bagi aku CPUV banyakbanyak ye. ameen ^^

Dove Hairfall Rescue

"Rambutmu Mahkotamu" hewhew

Tesco Delivery Rescue


Sekian.

Nota jejari : done. Kbye

32 comments:

  1. Congrats,dapat 2 skali. Bestnya :)

    ReplyDelete
  2. tahniahh.murah rezeki dia bulan pose ni :)

    ReplyDelete
  3. tahniahh.murah rezeki dia bulan pose ni :)

    ReplyDelete
  4. duit raya tu
    Alhamdulillah murah rezeki kan

    ReplyDelete
  5. whoahhh boleh buat belanja duit raye dah ni. hehehe.. taniah kak ^___^

    ReplyDelete
  6. Salam.

    Congratz nad, banyak dpt cpuv >_<

    ReplyDelete
  7. @Tinta Lana salam.
    thanks. alhamdulilah.. rezeki bulan ramadhan kan ^..^

    ReplyDelete
  8. hi tahniah. jom join GA. hadiah shawl cantiks beserta bende lain.

    jemput join.

    http://najlamohayidin.blogspot.com/2014/07/giveaway-sulung-by-me-ramadan-mubarak.html

    ReplyDelete
  9. Banyaknya yg on going kak Naddya. Rezeki akak tu. Tahniah kak ;)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah...
    Fuza pun dapat dua serentak

    ReplyDelete
  11. Tahniah :) Bestnya dapat CPUV, Fisha dah lama tak dapat CPUV ni T^T

    ReplyDelete
  12. @Ain Nafisha thanks fisha =)
    lorr, fisha jarang update survey ke? tkpe2 usaha tangga kejayaan ^^

    ReplyDelete
  13. Semoga dapat lebih banyak lagi CPUV . cograt :)
    Sambil singgah sambil isi tabung ^^

    ReplyDelete
  14. @cik kiera inshaaALLAH , ameen ;)
    thanks ye ^^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya