Tuesday, June 10, 2014

Rindu Serindu Rindu Rindunyaaaaaa!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Budak nihh. Bangun bangun tidoo teruss Selfie! HAHAHA ^^

Pehh, tajuk takleh bla kan. Rindu serindu rindu rindunyaaaa! HAHAHA
kat sape laa tuu kan? Sudah semestinya dekat budak kecik dekat gamba diatas nihh. 
namanya Mohd Syafiq Aiman.
alololo comel kan? tengok laa mak ayahnya cantek dan handsome. hoho
Oke, nak cerita. inilah budak yang ibu aku jaga. kira aku tolong tolong la jugak jaga.
Ibu aku jaga budak nih dari baby lagi taw. sekarang tak silap da setahun 6bulan kott.
dah pandai jalan. pandai cakap belom laa. tapi ape yang kita cakap dia paham aje.
Contohlaa aku ceritalah kat ibu. ibu belom gelak lagi. budak kecik nih dah gelak berdekah dekah. 
nampak takk?HAHAHAHA
Aku suka tanya dia "Syafiq abang(adek aku) mana?*sambil tangan die keatas* 
maksodnya adik aku jauh sana, yela kat tempat belaja kan. hikhik
Ada jenis budak cepat bercakap tapi kita cakap dengan dia, dia tak paham lagi. 
kira oklahh Syafiq paham kita cakap. Kira dengar kata :)
Selain itu mak budak kecik nihh memang da mengamalkan Air Zam Zam, Kurma dan Kismis. 
dari Syafiq nih baby lagi taw. Bila dah besar skit nih dia bijak sangattt. dengar kata ^^
sampai kawan ibu cakap "Hah, Nadya nanti kau kawin dan ada anak bole la amalkan benda yang camni"
Ehhh memang nak buat ponn. tapi cakap dalam haty jela =p
Budak kecik nih salu panggil aku "Tata!! Tata!! (kakak)" hahaha
Bila aku nak buat apa apa. skit skit Tata! Tata! Lagi lagi Tata! Kadang kadang geram. Tak tenang dibuatnyaa. 
Maklom la manja bebenoo dengan aku. Ehh bukan bukan. tapi dengan semua orang ehh.
Sekarang rindu wooo. Maklom la makayah dia cikgu. sekarang pulak cuti 2minggu. 
soo memang tak dihantar kat rumah ni. sunyi je taw. rindu sangatsangat >.<

Nota Jejari : Teringat pulak masa aku kerja dulu. Kononya nak balik kampung kan. Pastuu BlackBerry aku wallpaper gamba atas nih. Pastuu adelah mamat tuu kan sibuk duduk sebelah aku. nampak pulak Wallpaper BlackBerry aku. Dia tanya "Anak ke tuu?" Aku cakap "A,ah" Lepastuu dia cakap "Patotlahh. comel macam awak!" Aku tersengihh padahal da nak tergelak. cover weyh! Lepastuu dia tanya lagi "Suami mana?" Aku terdiam lama lepastuu cakap "Suami kerja. takdapat cuti tuuyang balik naek bas!" HAHAHA baek punya jawapan! padahal rimas tahu tak mamat nihh banyak tanya. Ingat aku nak sanngat ke layan kau! Erghhhh. Kbye

11 comments:

  1. ahahaha.. comelnya dia panggil Nad tata :)

    ReplyDelete
  2. Muka cam nak sama Nadya dah..
    http://drshikinzainal.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. comel..=)

    hehe..budak2 memang dgn telatah dia..penghibur kalau tgh stress..=)

    ReplyDelete
  4. @Nurashikin ZA a.k.a NAZECK yeke?hahaha
    yang penting budak nihh comel sangatsangat ^^

    ReplyDelete
  5. @Ai Syah kan? :)
    aah. law ngh ade masalah layan si budak kecik memang terhibur laa ^^

    ReplyDelete
  6. Rasa rindu pada anak memang manusiawi...anak memang harta buat keluarga...keep loving your child.

    ReplyDelete
  7. flawless nya muka.. ni yang jeles ni..huwaaaa.. tips please...

    ReplyDelete
  8. @Izzati Amira hahaha takde tips -_-
    bnasib baek laa time nih muka licin ke edit? -_-
    sekang da tklicin.. banyak jerawat dah.. sala pakai produk kotttt *nagis gulingguling* =P

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya