Monday, June 9, 2014

Ok. Sekarang Aku Paham!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Nota Jejari : Paham apa ni? HAHAHA. Sendiri mahu ingatt laa. Terasa sangat dengan gamba ni. Deep sangatttt. Arghhh. Berjuang bermaksod berusaha. Kau pena nampak tak die berusaha untuk kau? tak kan? Kalau 'dia' bukan jodoh kau. Kau kena redha. Pahe dop? Kbye

10 comments:

  1. okayy, sekrang sila semak dia acaner orangnye. hihihi :p

    ReplyDelete
  2. hahahaah kena semak ehh? nanti kite semak ehhh =p

    ReplyDelete
  3. kalau dia berjuang nampak betul yg dia betul2 nak kan kita. mg terbaikk kan kalau pasangan kite mcm nie

    ReplyDelete
  4. @nurul ika ahmad emm betol tuu. lagi2 die berjuang untuk kearah halal! ohh indahnyaa. tapi masalah skg xpnah nampak kearah itu. haihh sedih btl -_-

    ReplyDelete
  5. Kena berjuang untuk jadi yang terbaik. Heeee. :)

    ReplyDelete
  6. berjuang untuk kite..ewah..kite pun berjuang untuk dia..baru pasangan ideal gitu..hehe..=)

    ReplyDelete
  7. @Ai Syah yeh! betol tuu!
    tapi xkene gak asyik kite je bkorban -_-

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya