Friday, June 13, 2014

Kangkung oh kangkung! Ehhh?

Tumblr#4

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
Salam Jumaat semua !!
Ape kena mengena Kangkung dan gamba diatas nih?HAHAHA. oke, gamba diatas comel kan? :)
Begini kisahnyaa. tadi tengahari masak sayur bayam goreng. tiba tiba teringat sesuatu.
Sebenarnya takde kaitan pon dengan sayur bayam! Hikhik
Masa tuu kat Melaka. minggu lepas! Kononnya jenguk adek sebelom dia final. minggu depan da balik sini pon.
Makan la satu gerai makan ni. lauk dah tak banyak. situasinya waktu tengahari.
tengah makan ni. aku tengok lauk yang ibu amek! err bukan itu  sayur kangkung ke? 
Bukan ibu da ANTI sayur kangkung ke. . Tapi cakap dalam haty la, HAHA
Aku pon cakap "Ibu makan sayur ape tuu ek?"
Ibu jawap "Makan sayur kangkung."
Aku balas "Err, bukan ibu anti sayur ni ke?" *nak tergelak. Cover lagi*
Ibu cakap "A,ah laa. Eee geli!geli!" *Alihkan sayur tuu! "jangan makan batang!"
Aku dan ayah tergelak arr. tapi gelak aku melampau. HAHAHAAH >.<
Sejak peristiwa ade budak meninggal sebab makan sayur kangkung! 
Rumah ni diHARAMkan beli sayur kangkung!hahaha =P 
Sape sape xtahu pasal kangkung ni, bole tengok tentang ni kat [[SINI]]

Nota Jejari : Pejam celik pejam celik ade lagi 15 hari je nak puasa. Siapa yang belom ganti puasa tuu. baik cepatcepat ganti ye. Kbye!

6 comments:

  1. samapi begitu sekali ibu nadyya anti kangkung. hihi :)

    ReplyDelete
  2. kan?kan? hahaha lawak. padahal kat kedai makan tuu =p

    ReplyDelete
  3. alaa, knp geli.. sy suka gile makan sayur kangkung tuh, nak2 kangkung goreng belacan. pergh! hihi^^

    ReplyDelete
  4. @husna abdmalek hahahah dlu suka gak. sejak thu peristiwa ade bdk mati sbb mkn kangkung trus anti..

    ReplyDelete
  5. uiks! sampai macam tu sekali, hahaha

    ReplyDelete
  6. @white lily hihi da tk suka. gitu la gayanya =p

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya