Sunday, June 8, 2014

Akhirnya. . Semoga dimurahkan rezeki. . Ameen.

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Sorry curik gamba nih! Comel sangat la gamba ni ^^

Tengok gamba ni. Sweet kan ? Comel kan? kan?
Semalam punya cerita. .
Akhirnyaa aku kawin jugak! Yehooooo. .
Errr. . Err. .
Opssss, silap taip pulak. HAHAHA
Oke, nihh gamba kawin akak angkat aku yang comel lagi cantik!
Selamat Pengantin baru kaka Lisa. Semoga kekal hingga Jannah ^^,
Nanti aku nikah nak pakai macam nii laa. Comel lorr. Biar simple tapii cantik :)

“Kerana sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan, sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan”.
(Alam Nasyrah : 5 – 6)

Nota Jejari : Asyik entri pasal kawin je? Dah gatal sangat ehh? Errr. . Awak awak semua jangan menyampah tauuuu. Kbye

12 comments:

  1. memang bagai pinang dibelah belah :)
    comel sangat :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum . wahh . . cantik cantik . . semalam pun kawan kita ada kawen jugak . tapi tak dapat nak amek gambar sebab hp boleh tertinggal kat rumah . haih . . tak rezeki betul nak bergambar dengan pengantin :3

    ReplyDelete
  3. @Ain Eddihar waalaikumsalam. asalkan dapat tengokk depan2 kan =)

    ReplyDelete
  4. Cantik sangat lah. I pun teringin nak kawin. Kiki :p

    ReplyDelete
  5. @Norhaizam Mustaffa ramai pulak berkenan ngn gamba nikah akk kite ye..

    jom2 =p

    ReplyDelete
  6. singgah sini. ingat awak kawen. cntik kakak angkat awk.

    ReplyDelete
  7. @nurul ika ahmad hahaha sy lama lagi. lom ade jodoh lagi ^^

    ReplyDelete
  8. semoga berbahagia..till jannah..insyaAllah..=)

    selamat pengantin baru!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya