Friday, May 2, 2014

Wordless Friday

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ




Nota Kaki : Hmm, bila tengok kawan kawan ramai yang da tunang, kawin dan da ade anak. Dalam haty aku mesti akan berkata "Nak jugak!" tapi bila ade someone mengatakan ingin menikahi dan mgahwini aku. aku jadi mengelabah dan cuak. "Bole ke aku?" "Aku nak kawen?Da cukup matang ke?" Jika memang DIA ditakdirkan jodoh aku. semoga Jodoh kami berpanjangan hingga ke Jannah. Amin :) #Inshaa Allah Bercinta lepas nikah ^_^

6 comments:

  1. haha..jealous tgk org y kahwin awl kan..tp mgkn ade sesuatu y lebih baik tercatat utk kita kan.hehe..=)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah... kalau seru jodoh da sampai..kawen le cepat2..heee

    ReplyDelete
  3. lg jelous kalu pasangan yg dh kwen tu hidup bhagia.tkpeka.nti smpai jodoh kwen jugakk ;D

    ReplyDelete
  4. @miya Betol tuu, saba jela. huhu ..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya