Monday, May 5, 2014

Tumblr #Sabarlah Hati

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Saat kau datang dalam hidupku
kusangka ini cinta terakhir
ternyata malam penuh bintang
berakhir dengan mendung 

menari aku dengan gelisah
lagi lagi lagi ku menangis
sabarlah hati menahan perih
terluka lagi dan lagi dalam kisahku

tenang la jiwa.. iring langkahku
ku yakin pasti ada yang terbaik untukmu

meski hati sering dilukai
takkan menyerah aku mencari cinta ...

sabarlah wahai hati ....
jangan menangis ...

#Ehem, best kan lirik lagu Sabarlah Hati - Elly Mazlein. Sejak akhir ni memang asyik denga lagu ni je. Ekk? ade kaitan ka?Takde, takde. HAHAHA. Orang cakap jangan berharap. jangan terlalu sayang akhirnya haty kita jugak yang kecewa. Yeh! aku pernah rasa. Ye, aku kecewa. Aku menyesal? Inshaa Allah tak. Inshaa Allah ade yang terbaik untuk aku. Sabarlah duhai haty. ini semua dugaan Allah. BERcinta. pada yang sama Allah hadirkan dugaan. Nak tengok sejauh mana kita setia. sejauh mana kita hargai 'sayang' itu. Selamat beramal. hikhik ^_^

3 comments:

  1. alolo. jiwangnye, selamat bercinta n tabah harungi ujian. dah lama x cntact.

    ReplyDelete
  2. bukan selalu. hahaha

    Ek? tak bercinta dengan sape sape la -_-

    ReplyDelete
  3. in shaa Allah ada y baik menanti awak . hehe .

    sabarlah wahai hati .^^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya