Thursday, May 8, 2014

Kenangan. Mengharap. Kecewa.

7 comments:

  1. kenangan tetap kenangan . Sukar untuk dilupakan .

    Usah terperangkap dgn kenangan lalu . tu y penting . teruskan melangkah . =)

    Nak cakap ni jugak . anda di tag .
    http://coretanuntukakudiadankamu.blogspot.com/2014/05/liebster-award-by-pha-is.html
    =)

    ReplyDelete
  2. xpa.....lama2 bole lupakan kisah sdih nie

    ReplyDelete
  3. amomomo. meh nak pelukk. deeya pun pernah rasa cenni. ingatkan dah cukup kuat, tapi bila pergi kat tempat yang kitorang pernah lepak, ternampak gambaran ketika sedang bersamaa. eheh. btw, strongg dear. one fine day, mesti boleh hidup tanpaa diaa :)

    ReplyDelete
  4. @Ai Syah iyee awak. memang tengah mencuba nihh =)

    ReplyDelete
  5. Kenangan tetap kenangan tapi kenangan tu la yang melukakan dan membuatkan airmata mengalir.saya mungkin xpaham apa awa rasa tapi saya tahu sakitnya rasa itu.

    Kalau diberi peluang kita nak cinta pada jodoh je kan? agar hati kita suci tp dah terlambat :'(

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya