Thursday, May 8, 2014

Kenangan. Mengharap. Kecewa.

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Kenangan?
Ingat lagi. Lepas putus dengan Afi. Dan time tuu kali pertama jejak Jusco. Tempat tuu 'kenangan' kiteorang.
Aku yakin sangat yang aku da lupakan dia. kalau betol aku da lupakan dia. Kenapa bila jejak 'kenangan' tuu jadi sedih?
Iya, aku da cuba tabahkan hati. Jangan nangis. Akhirnya aku nanges jugak. Alahai -_-
Aku terus mesej Afi "Awak saya datang Jusco ni. Saya teringat kenangan kita :("
Time tuu lagi laa bertambah sebaknyaa. Baru aku tahu bertapa kuatnya cinta aku kat dia.
Pernah tak awak merasai apa yang saya rasa? =')


Iya, time tuu aku mengharap sangat dia kembali kat aku.
"Kita kawan je"
Bila aku cakap aku sayang dia lagi. Itu laa jawapan dia. Aku tak mengharap jawapan tuu. Tapi.. Hmmm
Ok, kita kawan. Jika dengan ini dapat kita selalu berhubung kan :')


Tapi pada suatu malam. Ok laa time tuu aku da tido.
*Calling dari Afi* Hmm mimpi kott dan sambung tido. *Calling dari Afi*
Oh realiti rupanyaa. "Hello, Assalamualaikum. Iya. sape ni?" Macam jawap call dari orang tak kenal pulak ;p
Bila da berjam- jam call ni. aku tanya "awak, apa sebenarnya hubungan kita ni?" dia cakap "kita sambung balik"
Paham tak maksod dia? Alahaii. Aku terus senyum. Iya, Aku bahagia. Tapi. .
Selepas haritu, aku cuba call dia. susa sangat dia nak angkat. Salu aku je mula mesej.
Aku mgungkit ke? Takde laa. Aku rasa aku syok sendiri. dan terhegeh hegeh kat dia . Huh! Dan akhirnya. .


Ada malam tuu aku try call dia tapi apa yang aku dapat *waiting*
Huh. Waiting? Ok, aku dah dapat jawapannya. Diam.

Dahulu kaulah segalanya

Dahulu hanya dirimu yang ada di hatiku

Namun sekarang aku mengerti

Tak perlu ku menunggu
Sebuah cinta yang semu
-lirik Apalah (Arti Menunggu)_Raisa-

Nota Kaki : Fuhh. sekian lama tak meluahkan perasaan, tak berjiwang segala. Akhirnyaa harini terluah jugak. HAHAHA takleh bla setiap gamba ade cerita nya. ok, terima kasih. Jangan Mengharap! Jangan Mengharap! Jangan Mengharap! Jangan Mengharap! Kbai :)

7 comments:

  1. kenangan tetap kenangan . Sukar untuk dilupakan .

    Usah terperangkap dgn kenangan lalu . tu y penting . teruskan melangkah . =)

    Nak cakap ni jugak . anda di tag .
    http://coretanuntukakudiadankamu.blogspot.com/2014/05/liebster-award-by-pha-is.html
    =)

    ReplyDelete
  2. xpa.....lama2 bole lupakan kisah sdih nie

    ReplyDelete
  3. amomomo. meh nak pelukk. deeya pun pernah rasa cenni. ingatkan dah cukup kuat, tapi bila pergi kat tempat yang kitorang pernah lepak, ternampak gambaran ketika sedang bersamaa. eheh. btw, strongg dear. one fine day, mesti boleh hidup tanpaa diaa :)

    ReplyDelete
  4. @Ai Syah iyee awak. memang tengah mencuba nihh =)

    ReplyDelete
  5. Kenangan tetap kenangan tapi kenangan tu la yang melukakan dan membuatkan airmata mengalir.saya mungkin xpaham apa awa rasa tapi saya tahu sakitnya rasa itu.

    Kalau diberi peluang kita nak cinta pada jodoh je kan? agar hati kita suci tp dah terlambat :'(

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya