Friday, May 30, 2014

Done ! Bertukar Lagi! HAHA

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ





Tengok? Lawa tak Header aku? Sweet tak? Heee
Ok, ok, again blog aku bertukar. Nampak tak kerajinan aku disini? hikhik
Aku ada tengok satu blog ni comel. Tuuyang jadik rajin nak tukar template blog ni. HewHew
Aku memang tiru sikit blog tuu Dayang Deno Awak sory taw. kite bkenan betol dengan blog awak. Walaupon tak menjadi sangat. Jangan mara taw. Nanti kite credit blog awak :)
Untuk kali ni blog aku bertemakan pink + grey kot dan header aku bertemakan sayang sayang! Hee
Ade yang tak kena blog aku. sila ulas sekarang ye. Tengah rajin ni :D


Nota Kaki : Balik dari jemputan kawen sepupu aku. Ok, ok dieorang sweet sangat. Bcinta lepas nikah tuu. Apa - apa pon semoga bahagia hingga ke Jannah. Nak jugak! Nak jugak! =P #Balik jemputan kawen ni terus update entri ni. K sekian dari saya. Kbye

16 comments:

  1. Okay ! sye suka pink sgt2!!! hehe comelll :)

    ReplyDelete
  2. Sangat cantik ! Suka simple macam ni. Tapi kalau buang salji tu cun. Hehehe maaf. maaf. sebab kat curso tu dah ada love2 dah cukup. Tapi cantik ! love2 tak payah buang sebab dia nampak comel. :D

    ReplyDelete
  3. Wahhhh... cantik!^^ Simple is much more.. Itu yang penting :)

    Heeee... ha'ah la lebih kurang cuma kita lain sikit ..... Emmm, ok takpe sebab dear dah kreditkan kan...:)

    ReplyDelete
  4. @Nur Hamizah Heee thanks ^^

    thanks jugak ulasan tuu. awk org kdua ckp cmtuu. hahaha

    ReplyDelete
  5. Alaaa kenapa orang kedua ? Nak jadi orang pertama *hentak kakai* Hahahha. K gurau :P Muah ! *cium pipi* Kita sama perempuan tak apa. It's sunnah ^_^

    ReplyDelete
  6. @Nur Hamizah amboi xtdoq lagi?

    hahaha bole je bole je. . muaaah tooo ^_^

    ReplyDelete
  7. saya sukaa headerr tu comelll rasa macam nak letak jugak dalam blog saya hahaha

    ReplyDelete
  8. Okay je dan header tu pun lawa ^^

    ReplyDelete
  9. @FarhanahAdzlan hahahah comel sangat ka? elele , simple je kot =)

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum . :) cantik blog awak . kita suka :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya