Monday, May 12, 2014

Ada apa dengan 11 May nih?

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Cer tengok gamba diatas indahnyaa kan? :)
Inshaa Allah suatu hari nanti dengan Bakal Zaujku. Heeee. Amin.
Ada apa dengan 11 May ni? mesti orang akan cakap "Alaa. pasal mother day kan?"
Oke itu yang utamanya. cakap pasal hari ibu ni.
Semalam bukak je Facebook ramai betol orang duk selfie dengan ibu dieorang.
Hope dieorang sentiasa hargai ibu setiap hari bukan 11 May je -_-
Aku sayang ibu aku, Beliau la ibuku terhebat. semoga diberikan kesihatan yang baek dan dipanjangkan umur. Amin :)
Yang keduanya, Ehem Ehem Happy Birthday untuk saya yang ke 22tahun ^_^
Pejam celik pejam celik dah 22tahun aku hidup kat dunia ni.
Macam tak pecaya pulak. Rasa macam baru semalam habes Sekolah. Heee
Semoga aku menjadi insan yang mampu berdiri dikaki sendiri, seorang lebih tabah, mendapat pekerjaan yang sesuai denganku, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baek, dipanjangkan umur dan mendapat jodoh yang baik. Amin Ya Rabb :)

Nota Kaki : cukup sampai disini sahaja. Kejap, kejap kenapa aku rasa azam aku macam sama je macam tahun sebelom, sebelom nihh ek? lagilagi jodoh. Alahai K ni bukan gatal ok. Couple yang gatal. Nikah itu indah dan halal. sekian daripada saya. Kbye #Ekk? Kepada Ai Syah nanti ada masa kite join Award awak ye ^_^

12 comments:

  1. oh.. 22 dah ke . hee . Happy belated birthday! . May Allah bless~ .=) .

    Azam sama tp mungkin lebih baik . Azam y sama tp kasi upgrade sikit . hehe .

    utk y akhir tu . hehe . Okeyh . ^_^ .

    ReplyDelete
  2. Semoga Naddyya akan terus membesar menjadi seorang yg berjaya dan anak yg solehah.. :D

    Nanti pejam celik lagi la cepat pastu akan kata "hari tu baru rasa macam baru je 22 tahun" huhuhu..

    Salam kenal :D Done follow ke-3078

    http://timetravelafif.blogspot.com/2014/05/kembara-england-part-8-buckingham.html

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir semoga panjang umur dan murah rezeki semoga dapat apa yang dingini... semoga bertemu jodoh yang soleh dapat membimbingmu :) insyallah

    ReplyDelete
  4. hye syg.
    happy belated birthday
    may Allah bless u always
    may all ur dream come true

    happy mother's day to mak awk juga yea. :)

    ReplyDelete
  5. selamat ulang tahun, cik nadyya.. :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya