Sunday, March 2, 2014

4 Tahun Sudaaa ~

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Cak ! Cak ! Hee~ Macam tak caya je taw. .
Duk skodeng Sidebar sebelah kanan ni, dan tertengok Daisypath ticker.
Eh? Betol ke ? Macam tak caye je. Macam mimpi je. Macam macam macam je :p
Ceh, da 4 tahun aku mempunyai blog yang comel lagi penyabar mendengar omelanku.
Memang la blog ni penyabar. blog ni bukan orang, bukan kucing dan bukan sape sape ! krik krik krik
Dengan ini saya mengisytiharkan bahawasanya saya menukar name blog dari Mrs. Hearts ke Nadya's Punya Cerita. Comel tak ? Comel tak? Heee
Oke, aku takdala nak membebel banyak kan. cuma nak bagitahu. Thanks kepada awak, awak dan awak sudi membaca entri entri saya, komen dan like entri saya, sanggop menFollow blog saya ni dan kepada mereka mereka yang sangop promote blog saya ni ok? Serius, macam tak caya je followers saya dah mencecah 3076. Walaupon takde la sebanyak mana. terima kasih taw. Tanpa anda semua, sape la saya kan. Heee Peacee !

Nota Kaki : Ada masa lagi saya update entri lebih gah ok? sori la sejak ni agak busy! maklom la sibuk nak carik kerja sana sini. ini ponn balik je jenguk adik di melaka, buat kek batik terus update entri ni. Hehehe. apa apa pon doakan kejayaan aku ok? Ingat daku dalam doamu :D

9 comments:

  1. yeah! tahniah..dah 4 tahun berjaya blog..hehe..sy dah berapa kali tukar dah..=)

    btw,blog ni mmg comel..^_^

    ReplyDelete
  2. @Ai Syah hee thanks. sy pon sebenarnya da banyak kali tukar, hahaha.

    hahaha thanks. comel ckit jee ni :p

    ReplyDelete
  3. kiranya dah llama juga la cik nadyya berblog..^__^

    ReplyDelete
  4. wahh. happy birthday blog. hehe =D

    ReplyDelete
  5. yeay! blog die dah besar.. hihi

    ReplyDelete
  6. tahniah..teruskan berceloteh..:)
    semoga ada hati2 yg terhibur membacanya

    follower ke 30777 kt sini

    ReplyDelete
  7. wah suka laaaa . hee lamanya hebat
    meh la join ne tahu ada rezki http://adindaevangelistanil.blogspot.com/2014/03/segmen-rm100-x-2-daily-ahmad-by-nil.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya