Tuesday, February 4, 2014

Wordless Tuesday.

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Setiap kali cuba untuk menerima seseorang dalam hidup nih ,
mesti akan fikir ini.
fikir apa? takutt dikecewakan lagi, lagi dan lagi
kita tak tahu ikhlas kah dia dengan kita. kita tak tahu apa yang ada dalam hatinya.
dia bole kata "saya sayang awak" "saya ikhlas cintakan awak"
tapi hati dia? kita tak tahu -_-
"Aku anggap semua yang berlaku ni pengajaran untuk aku terus kuat"


Yeh, percaya dan yakinlah yang 'dia' tetap ditakdirkan untuk kita.
Jodoh itu ada je, 
cuma kita perlu bersabar dan jangan cepat menyerah.
cepat atau lambat je.
maybe jodoh kita didunia dan maybe jodoh kat Syurga nanti. InsyaAllah 
"Yang terbaik selalunya datang lewat. Maka sabar. Jangan berhenti berdoa.Allah suruh kita tunggu sekejap.Yang istimewa memang susah dimiliki."


Nota Kaki : Ekk? tertaip entri jiwang pulakk? ekk. tak sabarnya nak tengok Ariana Rose dan Tengku Adam Kamil kawin! Heee macam real pulak kan? Krik krik krik #ArianaRose

6 comments:

  1. hadirnya seseorang dlm hidup kite ade makna tersendiri..sama ada kita yang amek pengajaran dia atau sebaliknya ..=)

    ye,betul tu..jodoh tu Allah dah tetapkan ...so..don't worry..be happy..eh?hehe..^_^

    ReplyDelete
  2. yeh, betoi tuu.
    jodoh tuu ade, insyaALLAH :)

    ReplyDelete
  3. jgn takut bersedia menghadapi realiti itu..jgn menyesal dgn sebuah perkenalan pasti tersimpan hikmat yg bertimbun disebalik perkenalan itu..:D

    ReplyDelete
  4. perkara y biasa kite akan takut bile dah mule rapat dgn seseorg adelah samada kite akan kawin dengan dia atau kita putus dgn dia...

    huwaaa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya