Sunday, February 16, 2014

Wordless Sunday

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Wordless again !
Semalam adek da balik U.
Lusa giliran aku pulak tinggalkan ibuayah.
Alahaii, terasa tak yakin pulak apa yang cuba aku buat nih.
Lusa aku akan duduk dirumah sewa dan kerja.
berjauhan dengan makayah aku.
Ceh ceh macam tak penah berjauhan dengan makayah pulak -_-
dulu bole je duduk Hostel. Lagi jauhh kot >.<
Sekarang lain! Huhh.
Apekahh? Maknanya aku da tua K!
Aku dah dewasa, sepatotnya da kawen dan dah ada anak.
Ade someone cakap kat aku "Dari awak kerja, lebih baek kawen. Ade suami jaga"
NaK buat macam mana kan, Jodoh takde lagi. Dan mungkin Jodoh aku lama lagi kott -_-
*Sebenarnya nak dapat Jodoh awal gak! Nanges guling guling :p*
Yelaa, aku kan tak cukup matang lagi. Mana layak nak kawen sekarang kan. HAHAHHA
"Jagalah hatiku, Jagalah imanku, Jagalah pemandanganku, dan jadikanlah aku seorang penyabar dengan segala cabaran dan dugaanMU, Amin. InsyaALLAH." :)

Nota Kaki : Yessss! Akhirnya update Entry guna 'Laptop Baru'. Tapi sayang, nanti duduk rumah sewa parent tak bagi bawak laptop. Maybe ini entri terakhirku. Nanti saya balik rumah nih saya update lagi ok. Kbai! Doakan yang terbaek untukku taww! Thanksss. Assalamualaikum :)

6 comments:

  1. entri terakhir?sedihnyer..hee

    xpe2..selamat meneruskan perjuangan yea..dan semoga cepat sampai jodoh..hehe..semoga berjaya! =)

    ReplyDelete
  2. memang sedih ponn. hikhik

    InsyaALLAH. aminn. thankss ye ^^

    ReplyDelete
  3. ala nape yang terakhir??
    hmmm btw good luck
    May Allah ease everything for you

    :)

    ReplyDelete
  4. nice blog. selamat kembali menjalani kehidupan student yee :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya