Saturday, February 1, 2014

Rindu Pengubat Luka

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Pehh tajuk ? macam frust je? macam jiwang je? krik krik krik. Ok laa nak cerita nih, pada suatu petang yang nyaman lagi lagi membosankan, HAHAHA En H hantar wechat kat saya, dia nyanyikan lagu Rindu Pengubat Luka. Terus cakap "ekk sedap laa lagu nihh." Selama nih tak penah denga kott. terus carik kat Youtube, suara H okla bole laa macam suara penyanyi lagu tuu TOI ! HAHAHA kalau saya cakap camni mesti kembang jee die tuu :p

Oklaa H dengan saya bukan sape sape laa, setakat kawan. Dia penah luahkan rasa rindunya kat saya tapi tak ambek hati laa. HAHAHA dia kawan yang sangat baik lorr, rasanya saya ade cerita pasal dia kottt kat entri lama lama. Dia pena carikkan kerja untuk saya dan sanggop call kawan kawan dia kat mana mana ade kerja kosong. Mulanya dia nak saya kerja kat tempat dia kerja katt Pizza Hut ! dia memang degil nak carek kn kerja tuk saya jugak. Ish3 -,- 

Lebih baik jadik sahabat je kan? :)

Oklaa lupa kan sebentar pasal H, korang penah tak dengar ?mesti penah kann? lagu nihh sesuaii untuk seorang lelaki/perempuan mengharapkan bekas kekasihnya kembali. bila denga je lagu nihh memang terus teringat kat insan yang pernah saya sayang. Harap insan insan yang pernah saya sayang bahagiaa laa. Jika ditakdirkan kite nihh ade jodoh kita pasti bersamaa. krik krik krik


Sering kali ku terkenang saat kau tersenyum
Lalu memandang ku
Tapi kini pabila kau tiada di sisi
Ku terdampar layu
Beralunan sepi
Melayang-layang dihembus bayumu
Tak ku ulangi kesilapan itu
Maafkan aku
Mengguris hatimu
Berilah ku ruang perbaiki diriku
Aku merayu kembali kepadaku
Rindu pengubat luka
Ku masih memerlukan belaian kasih
Dan tawa mesramu
Kau seretku ke dalam rongga hatimu
Salut kerinduan menggamit menusuk di kalbuku
Terangi hidupku dengan cahayamu
Tak ku ulangi kesilapan itu
Maafkan aku
Mengguris hatimu
Berilah ku ruang perbaiki diriku
Aku merayu kembali kepadaku
Rindu pengubat luka
Walau ku dilupakan
Namun jangan kau lupakan detik bersama
#Rindu Rindukanlah diriku ^^

10 comments:

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya