Monday, February 10, 2014

Kenangan

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Kenangan?
Aku yakin aku takkan terusik dengan kenangan tuu.
Tapi bila pegi je tempat tuu, kenangan itu. aku terasa kenangan tuu berputar balik.
Jusco Permas tempat nih, first date dengan dia, walauponn takde laa date sangat. Hee
aku masok je tempat tuu, "kau ingat tempat tuu pertama kali kau bersua muka dengan dia"
aku masuk lagi, tempat tuu la aku dan dia berborak - borak "awak nak apa? awak amek je saya bayar" "awak nak teddybear tak?"
and then, aku buat keputusan untuk tak gi jalan jalan lagi. Ishh sebak sangat.
aku terus mesej dia "Awak, saya kat Jusco Permas. Saya teringat kenangan kita"
Masa taip mesej tuu, ish terasa nak menangiss je. takpe aku tahan.

#Aku tahu, sebanyak mana aku cakap yang aku sayang dia, dia akan anggap aku kawan. Betul tak? Yee aku penah mencuba melupakan dia, tapi hati nihh ckit pon takpenah buang perasaan ini. Aku tahu ini semua kesalahan aku. Dalam hati aku, aku hanya mengharapkan dia lah ditakdirkan untuk aku, Jodoh aku. 

Nota Kaki : Kelmarin tengok rumah sewa kat Masai, oklaa rumahnya. Aku harapkan dapat kerja area situ. korang doakan taw? :D

4 comments:

  1. kenangan itu pun satu anugerah..walaupun kekadang menyakitkan...:)

    ReplyDelete
  2. tabah kan hatimu! in shaa Allah ada sesuatu y tlh tercatat utk kite utk menghapuskn kenangan y menyiksa jiwa tu. In shaa Allah . =)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya