Sunday, January 5, 2014

Azam Tahun 2014 :)

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hai awak, awak dan awak ! Alahai rindu sangat nak update entri selalu tapi apa kan daya Laptop kesayangan rosak! uwaaaa,,, naseb laa ade laptop ayah kan. Hihi. Sebelom tuu, Selamat tahun baru 2014. Maknenya umur saya dah 22tahun! Cehh, macam tak caya je. Rasanya baru je habis sekola. Pejam celik pejam celik dah 22tahun kann O.o Target tahun depan atau dua tahun lagi kawin! yek yek je. krik krik krik



Azam saya tahun nihh berharap menjadi muslimah lebih solehah, InsyaAllah. Iya kite bole target kite kawen tahun depan ke dua tahun lagi ke. Tapi mati kite tak tahu bila kan? Mana tahu ajal kite sebentar lagi. Ya ALLAH! takotttnya. Semoga ALLAH mengampuni dosa ku terdahulu dan terkini :'(

Makin hari, makin hampir kita dengan mati. Tak tahu adakah aku sempat bersatu dengan jodoh atau aku bertemu dulu dengan izrailMu ini, Ya ALLAH :')
Selain itu, azam tahun nih, nak amek lesen kereta dan kerja. Memang sepatotnya amek lesen dari dulu lagi. Lepas SPM dulu, tiap kali orang tanya or parent tanya. Mesti jawapan saya "Nantilaa" "takotlaaa" Ish teruk kann saya nihh? bila la nak konfident amek lesen agaknya. InsyaAllah tahun nih :)



Nota Kaki : Budak kecik yang saya jaga dah pandai jalan! alahaii kejenya nak jalan je, kite yang penat melayannya :D

5 comments:

  1. insyaallah.. semoga azam akak dapat dilaksanakan.. dan doa akak dimakbulkan.. amin..

    ReplyDelete
  2. semoga azam thun baru tercapai ye awop .

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum..jom join giveaway Akie dan Tasha..banyak hadiah menarik seperti novel, barangan felt kraf, topup lebih daripada RM 80 dan banyak lagi..jom3! ajak ramai2 ye..^^
    http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2013/12/happy-new-year-giveaway-by-tasha-cik.html?m=1

    ReplyDelete
  4. comelnye belog ni .. share skit he

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya