Thursday, January 9, 2014

150 Juta !

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Semalam tengah bosan bosan duk melayan Youtube kat laptop ayah! Almaklum laa Laptop sendrik rosak kan -_- bukak je video clip lagu lagu indon la , video clip lagu lagu Yuna laa, tetiba terkeluar pulak video clip Ainan Tasneem_150 Juta! pehh first time tengokk, gilaaa sweet. And then asyik play banyak banyak kali! Heee



Pada masa yang sama duk Whatsapp dengan Afi aka exboipren! Bole terkeluar lagu 150 juta pulakk kann. Macam ade apa apa pulak kann? :P Pastuu die bole tanya "Awak Watpe?" saya ponn jawap "Tengah layan videoclip lagu 150 Juta Ainan Tasneem" dia jawap "Lagu tu.. Awak ingat lagi eh" Haihh sapa bole lupa kan, dia kate lagu tuu sesuai untuk saya sebab perangai kan. K fiiine. hahahaha

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua
Nota Kaki: Sekarang cerita Careful With My Heart seriuss nihh asyikkk buat saya senyumm sorang sorang je, Akhirnyaaa boss dia tahu yang maya suka kat dia, Alahai Alahai Alahai sooo sweet :D

6 comments:

  1. telinga farina plak ta bleh accept lagu tu sbb ad perempuan dedicated lagu tu kat tunang Na -.-

    ReplyDelete
  2. @Faris Farina Lorr, xmo la salahkn lagu. tapi yg penting farina setia dgn farina kan? :)

    ReplyDelete
  3. untung la depa ada ehem ehem .. sob sob

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya