Friday, December 20, 2013

Dia

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Hai awak dan awak ! Harini adek kesayanganku balik! niat hati nak ajak adik pi POPULAR! apalagi kann carik novel laa. sekarang POPULAR ade promosi kan sampai bulan depan. Rugi laa haih kalo tak pegi. bole beli novel banyak banyak :D

Teringat pulak haritu, lepas makan tengahari mesti carik pencuci mulut kononnya. carik dan carik. Ternampak pulak satu tupperware ! salu nya kalau buad kek batik memang letak kat tupperware tuu la. terus terasa rindu sangat nak buat kek batik katanyaa.




Memang sejak akhir akhir ni duk melayan Whatsapp je. sekali malam tuu terasa nak whatsapp dengan Afi kann? Duk tanya da makan , sekali dia kate rindu nak makan kek batik saya. fuhhh sapa yang tak terharu nya kann? dah orang yang kita sayang cakap rindu kat makanan buatan kita nii kann sape tak bahagianya kan??  >.<



Nota kaki : Teringat pulakk masa first time jumpa dia, siap bekalkan kek batik untuk dia. #Tipu la kalau aku kata da lupakan dia. Sampai sekarang dia tetap dihati aku. Kbai !

2 comments:

  1. rasa macam ... haha . saya takel si dia pun saaya suka masak untuk dia . tapi xtau la dia makan ke tak kan . Hm ...

    ReplyDelete
  2. dia mesti makan punya. dont worry ok :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya