Thursday, November 28, 2013

Rindu

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Credit : Google

Dear Awak Disana ,

Saya Rindu Awak

Saya Sayang Awak

Adakah Awak Merindui Saya Sepertimana Saya Merindui Awak?

Adakah Saya Tetap Berada Didalam Hati Awak Walaupon Saya Dah Kecewakan Awak?

Adakah Awak Masih Menunggu Saya Seperti Sebelum Sebelum ni? 

Insan Yang Merinduimu ;
Cik Haty.

Nota Kaki ; Alololo, Dah lame tak berpuitis ni.HAHAHAHA. Apa apa pon terima kasih sudi baca kata kata puitis dari Cik Haty ye. #Saya ade cakap nak pegi Utara minggu ni kan? Tapi ditundakan minggu depan atas sebab sebab tak bole dielakkan. Heee. Soo minggu ni pegi Melaka. Minggu depan pegi Utara. Doakan kami selamat ok ^^ 

8 comments:

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya