Friday, November 8, 2013

Itu bukan Cinta tapi Obses oke -.-"

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Setiap hari perkara wajib saya tengok Blog Dreamland. Apalagi follow cerpen terbaru beliau laa, Awak Kan Isteri Saya? Heee. Untuk Part 6 memang tersangat sweet la. Buat saya terasa tak sabar nak kawen pulak HAHAHA. Naseb laa takde calon lagi :p Rugi laa kalau korang tak follow blog ni lagi. Cerpen cerpen dia best sangat. Terbaikkkk :D



Da nak dekat seminggu budak kecik aka Syafiq demam + Semput. Cian dia baby baby lagi da kena semput >.< Alhamdulilah hari ini da ok sikit. Da bole gelak senyum je. Kalau tak, time teruk asyik nak baring je, senyum pun tak. Serius Sayang Sangat kat budak kecik ni Sangat Sangat ! *Berapa banyak SANGAT dahh, HOHO* Disebabkan da cuti sekola. Budak kecik ni dah tak datang sini hari hari. K fineee lepasni pasti dan pasti akan merinduiii die sangat sangat T__T

Sape layannn cerita Love You Mr Arrogant Angkat tangan cepat!!! Heeee. Ekceliii saya layan cerita ni masa episod episod akhir je. Nampakkk takk?HAHAHA. Oke, cerita ni mengisahkan seorang isteri sanggop bersabar dan bertahan dengan seorang suami yang sombong dan ego tersangat tinggi ! #Kalau saya laa kan tak tahu la dapat bertahan ke takk. Haihhh. Hope suatu hari nanti saya dapat lembutkan hati jadi seorang penyabar macam Zara ! *Nadya Nadya nape nak samakan awak dengan drama hah? Lain ok Lain sangatttt*



Oke, dalam cerita ni. Saya tersangat tak suka Sherry dan Faizal ! Dalam kes ni, Faizal bukan cinta Zara. Tapi terlampau obses kan Zara. Bahaya kan kalau ade laki terlampau obses kan perempuan. Macam macam dia bole buat. nak bunuh la. guna bomoh pon bole kan? macam dalam satu novel yang saya baca, Novel Cinta Milik Kita - Maisara Sofea. Dalam novel tuu seorang laki obses kan perempuan tu.. sangop nak bunuh suami perempuan tuu. Eee gilaaa arr.. Menakotkan arr. Haihhh dijauhkan la laki macam nii >.<

Nota Kaki : Stalker n Obses berbeza ye En Stalker ! Kbai.

6 comments:

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya