Friday, November 1, 2013

Convo

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


01/11/13 Sangat cantik tarikh harini kan. Mesti ramai nak buat majlis kawin harini kan ? kan ? Pada yang kawin pada harini. Semoga berbahagia dan kekal hingga ke syurga ok ? :) Saya rasa kan, da seminggu saya tak update entri ni. Bermacam macam dugaan terpaksa tunda dan tunda nak update entri ni. Hehe. Akhirnya harini dapat jugak update entri ni :D

Setelah lama tak kena Demam. Akhirnya semalam kena demam. memang seksa laa. Alhamdulilah, arini kurang sikit sakitnya. tapi harini pulak kena selsema pulak. Tak habis habis bersin je. Haihh. Bila nak makan pulak terasa tak sedap. Nama ponn demam kan? takpelaa sabar je :D

Kalau kita sakit janganlah kita marah Allah tapi kita kena bersyukur sebab dengan sakit kita dapat hapuskan dosa-dosa kecil kita :')

Memang tak sangka laa balik KL je ibuayah dan saya kena demam. Esok adek pulak balik. Hope dia tak kena jangkit laa. Buat apa gi KL? Alaaa. apalagi saya ayah convo laaa kan. HAHA Apa apa pon tahniah too my dad. Akhirnya berjaya habiskan belaja untuk Degree dan untuk convo Degree pada selasa lepas :)

Ehhhh. .



Nota Kaki : Disebabkan ibu tersangat tergila gilakan tengok cerita I Love You Mr Arrogant dan tak pernah miss tengok cerita ni. Sekarang saya ponn terus terikot ikot tengok cerita ni. Padahal dulu tak berminat pon cerita yang melibatkan pukul 7 ni -_-

2 comments:

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya