Monday, October 21, 2013

Nak Suami Ustaz ?

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Disebabkan masa Raya Aidiladha adek kesayangan tak balik. Terpaksa pujuk ibu suruh adek balik kan. Akhirnya adek balik jugak pada hari khamis kelmarin! Hihi. Akak mane yang tak rindu adek kan? dah berminggu minggu dia tak  balik kan. HAHAHAHA Tapi bila dia da balik. "akak masakkan . . . " "Akak ambikkan. . ." Amboi ngada ngada betol -_-" Oke, takpe aku sayang kau dik ^.^

Semalam tengah bersiap siap nak hantar adek balik Melaka. Pastuu masuk la bilik ibu ayah kan. Cermin Solek besar kan. Lepastuu terpandang novel Suami Aku Ustaz ! Terus teringat kat Someone *senyum* and then terus teringat perbualan kami. Hehe. Tapi da lame la perbualan kami. Bulan bulan yang lepas la , tak ingat bulan berapa. Yang penting dia call :D



Dia : Awak Tengah Buat Apa Tuu ?
Saya : Tengah Baca Novel Suami Aku Ustaz.
Dia : InsyaAllah, Suatu Hari Nanti.
Saya : InsyaAllah Awak. Awak Tahu tak ? Saya Selalu Berangan Nak Suami Ustaz ! *Senyum*
Dia : Bakal Suami Awak Ustaz jugak. InsyaAllah.
Saya : Ustaz??
Dia : Iya. Tangunggjawab Suami Membimbing Isteri, Menjaga Isteri, Mendidik Isteri. Samakan Macam Ustaz. Bezanya Ustaz Ni Untuk Isterinya dan Anak Anaknya. Betol tak?
Saya : Betol tuu *senyum*

Kira da lama jugak tak tengok JobMalaysia. Tengah tak buad apa apa. Terus pegi pautan JobMalaysia. "Ehh, dapat Temuduga kerja lagiiii !!!!" Saya apalagi lari jumpa ibu. "Akak dapat temuduga kerja lagi kat area JB pulak" Untuk kali ni saya harap Temuduga kerjA saya ni berjalan dengan lancar. Korang doa doakan ye saya dapat kerja disitu ye? Aminn =)



Nota Kaki : DearAwak ,bila saya ada dengan awak ,awak tak pernah nak hargai saya .Tapi bila saya dah tiada nanti tolong jangan nak sebut nama saya lagi pleaseee. Kbai -_-

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya