Thursday, October 24, 2013

Alangkah indahnya jalan cerita Allah ini ^^,

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hai awak, awak dan awak ! Hee bertemu lagi. Semalam update. Harini pon update jugak. Nampak tak kerajinan saya disini?hikhik. Saya kalau tengah bermasalah memang jari ni tak reti duduk diam. Bukan setakat kat blog je nak update. Kat Facebook, Twitter dan Wechat memang penuh update merepek je! HAHAHA

Allah Maha Mengetahui isi hatimu meskipun ianya dipendam dan tidak dilafazkan. Walau terlintas something, Allah tahu. You can't hide that.

Sejak akhir ni Si Budak Kecik aka Syafiq. Alahai manje sesangat. Dia bangun je tido terus peluk saya dan mesti merengek suruh dukung. Kalau saya tak dukung mesti dia akan ikot saye je merangkak ke dapor. suruh dukung dia jugak. HAHA Amboii bukan main lagi. Kekadang kan, saya ngah nak tengok Wechat. Mesti dia sibuk nak tengok. Macam tahu je! Nanti dia rampas handpone saya, mesti nak suruh saya main Pou. Suka betol dia kat Pou tuu. Comel kann. Hikhik

Bila saya da duduk bilik. Kerja saya akan bukak Mp3 kat handpone sekuat kuatnya. Tuuyang kekadang selalu ayah ibu panggil tak dengar -_- Terpaksa la ibu ayah call saya walaupon dalam rumah yang sama kan. HAHAHA. Teruk betol perangai saya ni kekadang. Haihhhh. Bila da bukak lagu, Pastuu terkeluar lagu Setia Hujung Nyawa - Fiq . Kekadang 2,3 hari ni terkeluar lagu ni. Sedih ar. Lagu ni mengingatkan pada En Afi >.< #Dah tahu lagu ni menyedihkan, nape tetap simpan dalam handpone tuu? Heee Lagu tuu best walaupon lagu tuu banyak 'Kenangan' :'(



Semoga dia bahagia bersama insan yang dia sayang , cinta. Saya tahu saya bukan insan terbaek macam 'dia'. Awak nak tahu kekadang saya tengok jugak cerita Setia Hujung Nyawa. #Apala, kau ingat dia baca ke blog kau? EE jangan nak perasan ok? Ok. Foinee. HAHAHA Saya harap awak bahagia dengan 'dia'. Saya tahu dia adalah yang terbaek untuk awak. Seperti yang saya kata. Kalau kita ade jodoh adalah. Tapi saya harap 'dia' laa jodoh awak. Awak bahagiakan bersama dia? Saya tahu Allah da aturkan yang Terbaik untuk saya, InsyaAllah. Awak baek baek tau dengan 'dia' :')

Esok, lusa. 
Andai Allah takdirkan jodoh kita semula. Awak nak tahu apa akan saya cakap ? 
" Alangkah indahnya jalan cerita Allah ini " :')

Nota Kaki : Esok penentuan keputusan belajar untuk kawan kawan saya yang akan samb. belaja. Huhh. seronoknya kan dapat belaja lagi. Chayokk korang. All the best. Apa apa pon doakan saya dapat pekerjaan yang baek ok :D

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya