Wednesday, September 4, 2013

Aku Turut dgn Takdirmu ini Ya Allah :')



Pejam Celik Pejam Celik, da masok bulan September kan? Kejap je. Alhamdulilah, Semoga hari mendatang hari kebahagiaan buat hidopku, Amin ^.^ 9 September ini adalah hari lahir my inspirasi, my heart and my sweet mom. Tahun ni nak bagi hadiah apa ek untuk ibu saya ni. Taun ni nak bagi hadiah lebih istimewa berbanding taun lepas, apa ye? :'D



Masok je bulan september, demam telah bermaharajalela,HAHA. Sabar jela. Dugaan. "Bila aku demam, Dia pon demam" Alhamdulilah dia da baek demam. Siapakah dia? InsyaAllah dia adalah Future Imamku. Doa doakan ye? :)

1 September haritu adek kesayanganku masok UTEM. Oke, bila dia da sambung belaja. Rumah terus jadi sunyi sepi. Uwaa, da takde kawan berbual. Tapi selalu gaduh. Kalau dia ade, dia je yang ajak keluar, HEHE. Adek masok UTEM amek cos Sains komputer. Oke, dia belaja disana selama 4 tahun. Apa apa pon good luck untuk dia. Yang penting tetap selalu jumpa gak. sebab dia dapat melaka kan. dekat la jugakk ^_^

Oke, baru nak cerita pasal harini. harini jaga dua budak kecik. iaitu Syafiq Aiman 8 bulan dan Mia 2 tahun. Selalu jaga Syafiq Aiman je. Enta la, mybe si mia tuu da serasi dengan saya kot, HAHA. Mia tuu pandai sebut 'ayah' dan geleng je. Ibu tanya mia "Mia nak makan tak?" mia geleng tapi mulut bukak je bila disuapkn,HEHE. Bila layan budak budak kecik. rasa seronok sangat. da tak rasa sunyi kan. walaupon kekadang geram jugak dengan budak budak  ni kan , hoho

Nota kaki : Maaf , entri kali ni takde review novel. Entri akan datang insyaAllah oke, jangan lupa saksikan tau? HAHA. Kbhai :D

9 comments:

  1. Assalamualaikum awak. sabor jelah. nanti ada review pasal novel. saya mesti terjah punya! saya minat novel :)

    ReplyDelete
  2. hari nie dh 9 september.. happy birthday mak cik... :)

    ReplyDelete
  3. ohh..suka baca novel ye, samalah kita..;)salam kenal dari CM..:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya