Thursday, August 22, 2013

biarkan ku sendiri -,-

Kerja saya sekarang asyik nak kacau baby je. Baby yang ibu jaga tuulaa, namanya Mohd Syafiq Aiman. Umurnya baru 8bulan, dia ni memang semuanya cepat dan bijak sangat. ni pon asyik nak berdiri je. Dia ni tak suka makan tapi kalau mandi suka sangat. Hari tuu saya kat dapur, saya panggil nama dia "syafiq!!!" cepatII dia merangkak ke dapur. bila nampak saya, makin laju dia merangkak. Bila saya dukung dia, bukan main suka lagi. gelak gelak kan. Saya ni kan suka sangat gelakkan dia. mesti nanti dia ikot nak gelak jugak. Bila saya denga dia gelak. rasa macam happy je. terus lupa masalah di hati ni :D

Sejak akhir akhir ni kan, dengan takde buat apa apa. saya baca entri entri lama. Kalau rasa entri macam tak matang saya terus padam. Habes sekarang da matang sangat ka? HEHE. Bila da banyak sangat entri padam, lepastuu terbaca pulak entri ini . Saya ingat lagi ini adalah entri pertama saya kenal dengan Afi. Ya Allah Aku Rindu Dia :'( Orang selalu cakap "sabarlah" "Takpela, En R kan ada" Emm, Walaupon en R selalu buad saya tersenyum dia tetap kawan saya. Tapi bagi dia, saya adalah kawan suka menyusahkan hidup dia,HAHA. Yela, kerja saya asyik nak carik pasal je. asyik nak buat dia geram je. Bila dia cuba nak berdamai. saya buad buad tak tahu je. and tetap nak carik pasal jugak. Kadang kadang kalo kutok dia, dengar je dia tuu. Dia cakap "awak cakap saya apa tadi?" saya jawap "cakap apa? mana ade" and buat muka tak bersalah je. HAHA :P
Kelmarin bole pulak terdengar lagu Akhir Kisah Kita - Ramona Azween. Membuatkan hati ni semakin sebak. Lepastuu tadi kan, ade someone comment entri ini. entri ni kira da lama jugak. Saya baca balik entri ni buad saya semakin sedih je. Dia comment "semoga kita sama sama kuat" Haihh. kalau awak nak tahu, saya dan 'dia' da putus. Too Afi ; awak nak tahu tak? awak la insan yang penah saya berharap sepenuh hati saya. tapi akhirnya harapan saya musnah dan impian saya hancur. saya da cuba lupakan awak. tapi kenapa mesti awak didalam hati saya? hati saya sakit sangat. Saya tahu, saya yang salah meninggalkan awak. Maafkan saya. saya tahu saya bukan yang terbaek untuk awak. Dan saya tahu, mesti awak da bahagia bersama sidia kan? dia mesti yang terbaek untuk awak. semoga awak bahagia bersama sidia. takpe, saya ok. saya da besar :'D
Berakhir sudah kisah cinta
Walaupun sementara
Kau pergi dan tak kan kembali
Sakit di hati ku tak terhenti
Berakhirlah kisah kita

Berakhirlah kisah
Oh biarkanlah ia berakhir
Biarkan, biarkan ku sendiri



Nota Kaki : InsyaAllah entri selepas ini adalah review novel. tak sabar nak habeskan baca novel biarkan YM terus berbicara :)

2 comments:

  1. Selamat berjuang bermain dengan perasaan. hehehe

    ReplyDelete
  2. eh..eh sma la kita ni kn.. klo bnda kecik2 tu ska jek bsar2kan.. knon nk si dia pjuk la kn. dh d pjuk prangai mkin mnjadi2 lak.. hado0ii pastu nanges pgang fon tggu dia kol lgi smpai tlena hehehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya