Thursday, August 8, 2013

Kenangan tetap kenangan


Tak sangka esok da raya. Yeh. Esok Hari Raya ! Esok Hari Raya ! Esok Hari Raya ! *Layan lagu raya sat* Nampaknya raya taun ni baju raya saya terlebih banyak pulak, HAHA. Yelaa, mula beli kain dan suruh orang buad. Ikot tema parent warne coklat. Pastuu beli jubah wane hitam*memang wajib beli jubah,haha* pastuu nampak pulak baju kurung moden puplem. Da ibu belanja kan? Saya oke je. Tapi tudung terlebih banyak pulak. 3 tudung half moon, 1 shawl . Gila tak? HAHAHA :P

Tadi tengok Setia Hujung Nyawa Raya. Pehh, memang gelak sorang sorang ar tadi. Naseb parent buad buad tak tahu je saya gelak sorang sorang tadi, HEHE. Adek ponn ikot layan cerita nii jugak. Padahal dia tak pernah tengok cerita ni sebelom ni. Dah macam macam dia tanya, HAHA. Walauponn cerita ni banyak kenangannya. Tapi takpela, Takde jodoh kann.

Sebab awak saya tetap setia dengan cerita Setia Hujung Nyawa. Sebab awak. Memang sebab awak. Awak penah cakap kann yang cerita ni 'macam kita' awak ingat kan? Huh! Kadang kadang saya sakit haty sangat bila lagu Setia Hujung Nyawa selalu kuar dalam radio. Lagu tuu mengingat pada cerita ni. Cerita ni mengingat kan pada awak. Saya tahu sekarang awak tengah bahagia kan?? Oke, Kbye.



Nota Kaki ; Kenangan tetap kenangan. Kenangan bukan macam lagu or Vcd bole putar balik oke? Huh. Oke Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin :D

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya