Friday, August 30, 2013

Kenangan itulah yang membuatkan kite ingat dia



Siapa yang tak sakit hati kan?Bila kita cuba nak melupakan dia, mesti ada je peristiwa yang membuatkan kita ingat kat dia. Oh, kenangan kenapa ye awak kejam? Alahai. Maybe Allah nak duga hati ni kan? takpe, Allah maha mendengar :')

Siapa tak sakit hati? Kau tipu aku bukan sekali dua. Tapi dah banyak kali. Kalau nak bahagia pun, tak perlulah nak tipu aku >.<

Serius suka sangat baca Novel Suami Aku Ustaz. Novel ni buad saya teruja, terasa, sedih pon iye, HAHA kenapa? First first saya baca je, Ustaz tuu bernama Hafiz sama dengan nama Afi -,- Lepas tuu tempat tinggal dieorang dekat Pontian. Tahu tak Pontian tuu tempat saya tinggal. #mulamula rasa terharu jugak. Eh? Glamour jugak Pontian ni :P Bila Hafiz dah kawen dengan Alisa, Alisa ajak pulak gi Jusco Permas Jaya. Hati saya terus sebak. Jusco Permas Jaya adalah tempat saya jumpa Afi. Novel ni memang banyak kaitan dengan saya. Apa pon Novel the best ^_^



Nota kaki : Entri lepas ni insyaAllah review novel suami aku ustaz. Jangan lupa baca tau. kbai

8 comments:

  1. salam . . . aina setuju . . . sangat2 stuju . . . stiap kali baca atau tgk cite ke ape ke msti ada knangan yg mmbuatkn kita tak boleh lupakan ssorang 2 .. dan btmbah susah pulak kita nak mnerima org lain sbb tak ingin dsakiti lagi kn :)

    ReplyDelete
  2. @Aina Amirah Betol tuu.rasa macam kenangan itu kejam dengan kite. tapi kenangan jugak buad kite sedar n perlu teruskan idup ni. btl x? sebenarnya kenangan tuu x kejam tp kite yg wt kenangan tuu kejam. apa apa pon sabar jela. mybe ade yg lebih baek. insyaAllah :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. wahh bestnya kenangan betul novel ni dengan hidup awak. heeee salam perkenalan adik! selamat hari rayaaaa :)

    ReplyDelete
  4. nak bace! nak bace!
    aritu usyar je novel tu..tp x beli.

    ReplyDelete
  5. kalau benda tu benda yg happy xpe laa nak ingat.. lau benda tu menyedihkan, xyah laa ingat... huhu

    ReplyDelete
  6. @E'in memang la kak. kalo bole kite xnk igt 'dia' . hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya