Wednesday, August 14, 2013

Kalau dah jodoh

Entri pertama untuk mood raya lagi ! HAHA. Selamat Hari Raya ! Selamat Hari Raya ! Walaupon masa mula mula macam takde mood nak beraya sangat. Tapi raya taun ni di kira sangat meriah kan. Yela, sepupu kesayangan balik kampung kan. Lepastuu rumah atok ada buad Family Day lagi, mesti la meriah kan. Dapat jumpa semua sedara kann :D

Saya ingat lagi malam raya. Ingat nak wish raya kat En R. Pastuu tak sampai berapa min dapat mesej dari En R "Yea Yea Yea. .Selamat hari raya,, Yeaa, Esok raya !" Nampakkk tak? Macam tak betol je :P Pastuu raya kedua kot, saya call dia, dia cepat cepat cakap "selamat hari raya" berapa kali mahu wish raya daa, Hahaha. Semalam dia mesej, InsyaAllah ahad ni dia beraya rumah. Macam macam dia mintak suruh saya masak. Haihhh. suka suka je mintak. Nampak sangat ngada ngadanya disitu,HAHAHA

*ini la mini en R, HAHA. Bila dia carik pasal ja , mesti saya akan tumbuk mini en R ni tau. Padan muka dia! HAHA*

Semalam rasa seronok sangat pergi shoping habes habesan ! HAHA. Semalam adek belanja makan pizza hut. pastuu saya shoping tudung sehelai, baju sehelai, selipar sepasang tapi ni adek belanja ar dan novel 2biji. Alahaii. Suami aku ustaz - Hannah Dhaniyah dan biarkan YM terus berbicara - Hanni Ramsul. Nanti da habes baca novel nii, saya review novel novel ni oke? Tak sabar nak habiskan baca novel novel ni. Yela, da lama tak layan perasaan kan #Patah hatiku hanya tuhan saja yang tahu :')
Nota Kaki : Haritu pakcik datang rumah beraya, sebelom balik dia cakap dengan ibu ayah dan tunjuk saya, "belom ada orang masuk minang dia ke?" Alahai.. umo macam saya ni kategori patot kawin ye?Nak buad macam mana kan. Belom ada jodoh la pakcik uii -_-

3 comments:

  1. Taqabballalah minna waminkum :D seronok la dia beraya. Hihi Salam Aidilfitri ^_^

    ReplyDelete
  2. ehem... akak nk doakan agar awak dgn mr R tu boleh? haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya