Sunday, August 18, 2013

Hargai aku -,-

Sering kali kau merendahkanku,
Melihat dengan sebelah matamu,
Aku bukan siapa-siapa

Yeh Yeh , kat blog saya dah tukar lagu, lagu Hargai Aku - Armada . Sejak akhir akhir ni memang asyik nak dengar lagu ni je. Tak tahu laa kenapa. HEHE. maksod lagu ni, dia suka merendah kan diri kita nii, dan nak dia hargai kita :D

Semalam pegi Pahang. Sepupu lelaki saya kawin ! kira dia sepupu lelaki terawal kawin cepat ! Rasa macam tak percaya pon iya, masa kecik kecik dia la teman sepermainan saya :D Sem last tak silap saya dieorang tunang. pastuu habes belaja dan kerja kejap dan kawinn. Untungla kan? Saya? Belom ada jodoh lagi. HEHE

Tak jadi pulak En R nak beraya sini kan. "dah banyak kali saya call A, dia tak angkat pon. saya mesej pon A tak balas". *Kalau dia da merungut habesla* dia kalau pegi mane mane mesti akan ajak kawan baek dia si A tuu. HAHA. Tadi dia terus cakap "awak sori tau tak dapat datang sana" saya jawap "alaa, xpelaa" ,, dia senyap je. saya terus cakap "awak ni nape ? macam sedih je?" dia jawap "Alaaa, saya nak pegi sana laa". sedih tol suara dia. macam bertahun je tak jumpa kan? rindu la tuu kann? :P



Nota Kaki : cuba untuk lupakan dia -,-

3 comments:

  1. yeah kita boleh! Lupakan lelaki. sobbs!

    ReplyDelete
  2. rindu lettew sbb tu sore sedih... huhu

    ReplyDelete
  3. xpe. lupekan yang lama, rindukan yang baru. eh eh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Thanks comment.
sila datang lagii ye XD

COPYRIGHT 2017 by CikNadyya